واحد 4 بخار نیروگاه بندرعباس از مدار خارج شد



سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس از خروج واحد 4 بخار این نیروگاه طبق برنامه از پیش تعیین شده ، از شبکه سراسری برق خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی مرادی»، سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس گفت: واحد 320 مگاواتی واحد 4 بخار نیروگاه بندرعباس جهت انجام عملیات شستشوی لانگستروم، تمیزکاری کندانسور ،رفع نشتی از بویلر و تعویض B.C.PUMP از مدار خارج شد.

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس با اشاره به تخصص و تجارب متخصصان این نیروگاه و صنعت برق کشور در تعمیرات واحدهای نیروگاهی خاطر نشان کرد: تولید برق مطمئن، ایمن و پایدار جز با مراقبت‌های اصولی ،بهره برداری صحیح و تعمیرات به موقع میسر نمی‌شود که در این نیروگاه با انجام تعمیرات واحد 4 بخار به وقوع پیوست.

مهدی مرادی در پایان افزود : با اجرای این عملیات، تولید برق این واحد از 240 مگاوات به 270 رسیده و به شبکه سراسری برق افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است نیروگاه بندرعباس نیروگاهی با قدمتی 42 ساله است که این موضوع باعث شده تا صاحب نیروهای انسانی توانمند، با تجربه و متخصص‌های ارزشمندی شود که با تکیه بر همت و تلاش کارکنان در جهت  رفع محدودیت‌ها و بهبود روند تولید برق این واحدها در نیروگاه گام بردارد.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها