با حضور ۵۰ داور بانو و آقا 

کلاس پیش فصل داوران فوتسال برگزار شد



دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان از برگزاری دوره دانش افزایی داوران فوتسال با حضور عباس دهقان پور خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید معماری گفت :دوره دانش افزایی داوران و کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتسال آقایان و بانوان به میزبانی  هیات فوتبال استان و با شرکت ۴۸ شرکت کننده در محل سالن آموزش مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس برگزار شد.
وی بیان داشت: دراین دوره یک روزه عباس دهقان پور بعنوان مدرس  آخرین تغییرات قوانین داوری فوتسال را به‌ داوران آقا و بانو تدریس کردند.‌
رئیس دپارتمان داوری هیات فوتبال هرمزگان گفت: این دوره قبل از شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان و آقایان که قرار است به زودی برگزار شود.
وی افزود :جهت رشد و ارتقای سطح کیفی، دانش فنی و آشنایی با مسائل روز داوری فوتسال این کلاس با همکاری هیات فوتبال استان برگزار شد.
عباس دهقان پور مدرس این دوره هم گفت : جای بسیار خوشحالی است که می بینم در استان هرمزگان این تعداد داور بانو علاقمند به داوری فوتسال هستند و حضور نزدیک به ۳۰ داور بانو در این کلاس بنده را شگفت زده کرد. وی بیان داشت: موقع تدریس متوجه شدم که داوران فوتسال این استان از نظر دانش داوری بسیار بالا هستند و یقینا با حمایت های بیشتر داوران بیشتری از هرمزگان در کشور قصاوت خواهند کرد. 
قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: برنامه اول ما در هیات فوتبال بحث آموزش است و برای آموزش به هر اندازه که نیاز باشد هزینه خواهیم کرد. وی ضمن تشکر از کمیته داوران و مدرس دوره از برنامه های خوب کمیته داوران در این مدت ابراز رضایت کرد و گفت: هر شهرستانی از استان کلاس های آموزش و ارتقا بخواهد کمیته داوران ما با دل و جان این کلاس ها را برگزار می کند.
   کلاس پیش فصل داوران فوتسال برگزار شد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها