رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان برکنار شدند



در جلسه‌ای فوق‌العاده رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان برکنار و افراد جدید برای تصدی این پست‌ها انتخاب شدند.

    

به گزارش صبح ساحل، در جلسه فوق‌العاده خانه مطبوعات هرمزگان که به درخواست اکثریت اعضای هیئت‌مدیره و در راستای اجرای تبصره (1) ماده (30) اساسنامه با حضور اکثریت اعضا و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد معصومه قاسمی از ریاست هیئت‌مدیره عزل و اشرف پورباقری با رأی اکثریت حاضران به‌عنوان رئیس جدید هیئت‌مدیره انتخاب شد.

همچنین علی‌رغم اینکه مرتضی پیروی منش مدیرعامل خانه مطبوعات در تاریخ 30 مرداد سال جاری از این سمت استعفای خود را طی نامه‌ای اعلام کرده بود اما رئیس سابق هیئت‌مدیره از طرح آن در جلسات برگزار شده خودداری کرد که وی در این نشست با 4 رأی موافق هیئت‌مدیره از سمت خود عزل و علی اکسیر به‌عنوان مدیرعامل جدید خانه مطبوعات انتخاب شد.

این جلسه به دلیل عدم حضور معصومه قاسمی، غلامحسین عطایی و مهدی موسوی پشت درهای بسته خانه مطبوعات و در راهرو مشرف به این نهاد صنفی برگزار شد.

هم‌زمان نیز افراد عزل شده سعی کردند تا با ترفند خود در حذف مخالفان دو نفر از اعضای هیئت‌مدیره را به بهانه‌های واهی عزل کنند که در این راه ناکام ماندند و امید است مدیران ثبت‌اسناد استان هرمزگان این بار با دقت بیشتری نسبت به درخواست‌های غیرقانونی افراد معزول اقدام کنند.

گفتنی است اسامی هفت نفر اعضای هیئت‌مدیره فعلی به شماره نامه ۱۴۰۰۳۰۴۲۳۱۰۳۰۰۱۷۶۰ اداره ثبت‌اسناد 15 تیرماه در صفحه ۸۴ شماره ۲۲۲۲۴ روزنامه رسمی کشور منتشر و به ثبت رسمی رسیده و تاکنون هیچ‌گونه تغییری در این ترکیب صورت نگرفته است.

خانه مطبوعات هرمزگان دارای هفت عضو اصلی هیئت‌مدیره و دو بازرس است؛ که تمامی مصوبات هیئت‌مدیره با اکثریت آرا رسمیت می‌یابد.

        

منبع:موج

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها