لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور 

دو پیروزی و یک تساوی برای نمایندگان هرمزگان رقم خورد 



نمایندگان هرمزگان در هفته سوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور به دیدار حریفان خود رفتند. 
به گزارش صبح ساحل، در گروه پنجم این رقابت‌ها تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان عقاب شیراز  و مقابل این تیم متوقف شد. 
در نیمه نخست در همان دقایق ابتدایی تیم سفید پوش فولاد صاحب یک پنالتی شد و خسرو انداوه این تیم را به گل اول رساند و با همین تک گل با پیروزی به رختکن رفتند. در نیمه دوم فولاد چند موقعیت گلزنی دیگر داشت اما با بی دقتی آن را از دست داد تا این که در وقت های تلف شده گل مساوی را دریافت کرد. این بازی در پایان با نتیجه یک یک مساوی به پایان رسید. فولاد در نیمه نخست با اخراج مازیار شفاهی ده نفره به کار خود ادامه داد. درسایر بازی های گروه پنجم  تیم شش امتیازی و صدرنشین هرنگ جوان بستک در شیراز رودرروی پرسپولیس این شهر قرار گرفت و دو بریک به پیروزی دست یافت تا با ۹ امتیاز همچنان صدرنشین باشد. 
خلیج فارس میناب دیگر نماینده هرمزگان در زاهدان به مصاف نیک شهر سیستان بلوچستان رفت و با یک گل به برتری دست یافت. لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۵۵ تیم در ۵ گروه برگزار می شود و در گروه‌ بندی مرحله نخست  تیم‌ های فولاد،  هرنگ جوان بستک و خلیج فارس میناب سه نماینده هرمزگان در گروه پنجم با  تیم‌ های عقاب شیراز، پرسپولیس شیراز، شایان دیزل فارس، صنعت ابریشم اصفهان، تاراز چادگان، یزد لوله، نماینده یزد، اتحاد نیک شهر سیستان و بلوچستان، عرفان اقتدار کیش و شهید زحمتکشان جیرفت هم گروه هستند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها