"متا" سیاست ممنوعیت تبلیغات رمزنگاری خود را لغو می‌کند



متا غول شبکه‌های اجتماعی که قبلاً با نام فیس‌بوک شناخته می‌شد، روز چهارشنبه اعلام کرد که سیاست ممنوعیت تبلیغات بیشتر ارزهای دیجیتال در پلتفرم‌های اجتماعی خود را لغو می‌کند.

      

به گزارش صبح ساحل، در این بیانیه، متا اعلام کرد صرف نظر از اینکه آگهی دهندگان آیا در بورس اوراق بهادار عمومی معامله می کنند یا سایر زمینه های افشای تجاری مرتبط، اکنون مجاز به ارائه درخواست هستند و نیاز به ارائه مجوزهای مربوطه دارند.متا از ژانویه 2018 تبلیغات ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده بود اما این سیاست در ماه می 2019 کمی کاهش یافت.
پذیرش تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتال اهمیت مثبتی برای کل صنعت ارزهای دیجیتال دارد که دسترسی سرمایه گذاران خرده به اخبار صنعت ارزهای دیجیتال را آسان تر می کند.
 
تیم متا در بیانیه ای اعلام کرد:
ما این کار را انجام می‌دهیم زیرا ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است و چشم اندازی خوبی برای آن متصور هستیم همچنین شاهد وضع مقررات دولتی بیشتری برای این صنعت بوده‌ایم.

عماد حسن، کارمند سابق فیس بوک، گفت که سیاست جدید همچنین خبرهای خوبی را برای استارت آپ هایی که در کار بلاک چین فعالیت می کنند، به همراه خواهد داشت.
ماه گذشته در 19 اکتبر، فیس بوک اعلام کرد که کیف پول دیجیتال جدید خود را برای دارایی های کریپتو به نام Novi راه اندازی کرده است.

 
منبع: blockchain

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها