رئیس صنف جایگاهداران:

پرداخت بهای بنزین با کارت‌های بانک سپه در 2 روز آینده با اختلال روبرو خواهد بود



رئیس صنف جایگاهداران گفت: پنج‌شنبه 18 آذر (فردا) و جمعه 19 آذر، کارت‌های چند بانک زیرمجموعه بانک سپه از قبیل قوامین، حکمت، مهراقتصاد و سپه با اختلال روبرو خواهد بود و در جایگاه‌ها امکان پرداخت بهای بنزین با این کارت‌ها وجود نخواهد داشت.

به گزارش صبح ساحل، «اسدالله قلیزاده»، رئیس صنف جایگاهداران کشور با اشاره به اختلال در پرداخت بهای بنزین در جایگاه‌ها با کارت بانک سپه، گفت: با توجه به اطلاعیه‌های منتشر شده و هماهنگی‌های انجام شده، پنج‌شنبه 18 آذر (فردا) و جمعه 19 آذر، کارت‌های چند بانک زیرمجموعه بانک سپه از قبیل قوامین، حکمت، مهراقتصاد و سپه با اختلال روبرو خواهد بود و در جایگاه‌های سوخت امکان پرداخت بهای سوخت با این کارت‌ها وجود نخواهد داشت. وی ادامه داد: برای جلوگیری از ازدحام و مشکل در پرداخت بها، از مردم خواهشمندم که طی دو روز پیش‌رو در جایگاه‌های سوخت از کارت دیگر بانک‌ها استفاده کنند. 

قلیزاده گفت: مسئولان بانک سپه در تلاش هستند در روزهای آتی اختلال استفاده از این کارت‌ها را برطرف کرده تا مشکلی برای استفاده از این کارت‌ها برای پرداخت بهای بنزین در جایگاه‌ها وجود نداشته باشد.

لازم به ذکر است، همه درگاه‌های الکترونیکی و کارت بانک سپه به دلیل مهاجرت سیستمی این بانک به سامانه جامع بانکی بانک سپه، از روز پنج شنبه (۱۸ آذر ماه) تا جمعه (۱۹ آذر ماه) قطع و طی روزهای بعد از آن با اختلال احتمالی همراه خواهد بود.

منبع: فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها