دادستان بندرعباس خبرداد:

دستگیری ۳۶۷ متهم به قاچاق سوخت ظرف ۲ ماه در هرمزگان



دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت:از ابتدای شهریور تا پایان آبان ۱۸۰ فقره پرونده قضایی مربوط به قاچاق سوخت در ۲شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق در استان تشکیل شد و ۳۶۷ متهم در همین رابطه دستگیر شدند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مجتبی قهرمانی  ضمن تشریح عملکرد قرارگاه مقابله با قاچاق سوخت در هرمزگان در بازه زمانی مذکور، اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی به منظور صیانت از منابع ملی، برخورد جدی و بدون اغماض با متخلفان به ویژه قاچاقچیان است و در همین راستا نیز دو شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق سوخت و پولشویی در هرمزگان تشکیل شده است.

وی با اشاره به رصد مستمر و اقدامات ضربتی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در اقصی نقاط استان هرمزگان، از توقیف تعداد ۶۷ فروند شناور، ۴۵۶ دستگاه خودروی سبک و ۱۳۰ دستگاه کامیون و خودروی سنگین حامل قاچاق سوخت در سه‌ماهه اول شهریورماه تا پایان آبان خبر داد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: با تلاش همه نیروها ، در این فاصله زمانی بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای انتظامی، مرزبانی و سپاه پاسداران کشف و ضبط شده است.

قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان متشکل از نیروی انتظامی، مرزبانی، اداره کل اطلاعات، اداره کل تعزیرات حکومتی، نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد (ع) ،نیروی دریایی ارتش، فرمانداری شهرستان بندرعباس، شرکت پخش فرآورده های نفتی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل بنادر و دریانوردی و سایر ادارات و ارگان ها است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها