لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان:

فانوس بندر تیاب و ملوان بندر کنگ همچنان بدون باخت



هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های استان هرمزگان با انجام ۷ بازی به پایان رسید.‌

      

به گزارش صبح ساحل ، دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان در شهرهای بندرخمیر،  میناب، قشم، بندرعباس، جناح و جاسک برگزار شد.‌
در دیدارهای گروه غرب تیم‌ جنگجو جوان کشار در ورزشگاه آزادی بندر خمیر از تیم پاس بندرلنگه  میزبانی کرد که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه یک یک مساوی به پایان رسید. مسعود آریغ برای جنگجو کشار و فواد دهقان برای پاس بندرلنگه گلزنی کردند.
میناب جوان در ورزشگاه شهید امینی میناب با فجر دمیلو بازی  کرد و موفق شد به پیروزی دو بر صفر دست یابد.
مجید رنجبری و محمد امین ثمالی برای میناب جوان گلزنی کردند. هفده شهریور قشم از تیم دریانوردان بندرکنگ میزبانی کرد. این بازی با نتیجه مساوی یک یک به پایان رسید. فاصل تورنگ برای هفده شهریور گل زد و گل تیم دریانوردان بندر کنگ را احمد بوند به ثمر رساند.
آرمان کیان ساحل در ورزشگاه دوراهی ایسینی از تیم ملوان بندرکنگ میزبانی می کند و چهار بر یک بازی را واگذار کرد. تک گل تیم آرمان کیان را رضا نجفی زد و گل های تیم ملوان را قاسم ربیعی ، معین فیروزی، عبدالمجید رجبی و مهدی کارگر به ثمر رساندند.
در دیدارهای گروه شرق زاهد منتخب چاهو در زمین شهرو میزبان مقاومت بازیاری میناب بود که این دیدار  به دلیل عدم به موقع نیروی انتظامی برگزار نشد.
عالمین دمیلو در زمین بستانو به دیدار ثامن کردر میناب رفت. این بازی پر گل ترین بازی هفته بود و در پایان نود دقیقه سه سه مساوی به پایان رسید. برای عالمین دمیلو ارسلان قنبری نیا، حسین آزاده و سید مهدی قتالی و برای ثامن کردر روح الله علیمحمدی،  عبدالجلیل تنوتاس و امیر ذاکری گلزنی کردند.
گازال جناح  در ورزشگاه اختصاصی خودش با صدرنشین گروه شرق ، فانوس بندر تیاب بازی کرد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب مهمان خود شد. برای تیم فانوس بندر تیاب محمد رحیمی گل زد.‌

اتحاد روستایی جاسک در ورزشگاه خانگی خودش با آوای شهاب سلیمانی میناب دیدار کرد
که این بازی با تک گل رامین پیروز یک بر صفر به سود اتحاد روستایی جاسک به پایان رسید.
تا پایان هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه شرق فانوس بندر تیاب با ۱۶  امتیاز اول است. ثامن کردر با ۹ امتیاز در مکان دوم ایستاده است.
اتحاد روستایی جاسک با ۸ امتیاز در مکان سوم ایستاده است. عالمین دمیلو و آوای شهاب سلیمانی با ۷ امتیاز مکان چهارم  و پنجم را  را در اختیار دارند.  مقاومت بازیاری با شش امتیاز ششم است. زاهد منتخب چاهو با پنج امتیاز هفتم و گازال جناح با سه امتیاز هشتم می باشد.  در گروه غرب ملوان بندر کنگ با ۱۴  امتیاز صدرنشین است. تیم هفده شهریور قشم با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر دوم است. جنگجو جوان کشار با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر سوم است. فجر دمیلو با ۸ امتیاز  و تفاضل گل  بهتر چهارم ، دریانوردان بندر کنگ با ۸ امتیاز  و تفاضل گل کمتر پنجم، پاس بندرلنگه با ۷ امتیاز ششم ،  میناب جوان با شش امتیاز هفتم و آرمان کیان ساحل بندرعباس با یک امتیاز هشتم است.
رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های هرمزگان در دو گروه ۸ تیمی برگزار می شود که در گروه اول این مسابقات تیم های فانوس تیاب، مقاومت بازیاری، اتحاد روستایی جاسک، عالمین دمیلو، زاهد منتخب چاهو، آوای شهاب سلیمانی، گازال جناح و ثامن کردر میناب و در گروه دوم تیم های پاس بندرلنگه، ملوان بندر کنگ، هفده شهریور قشم، میناب جوان، جنگجو جوان کشار، دریا نوردان بندرکنگ ، آرمان کیان ساحل و فجر دمیلو با هم به رقابت می پردازند.

فانوس بندر تیاب و ملوان بندر کنگ همچنان بدون باخت

فانوس بندر تیاب و ملوان بندر کنگ همچنان بدون باخت

فانوس بندر تیاب و ملوان بندر کنگ همچنان بدون باخت

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها