لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور:

هشتمین باخت صنایع هرمزگان به ثبت رسید



تیم بسکتبال صنایع هرمزگان دیدار های هفته هشتم و نهم خود را در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور واگذار کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، تیم بسکتبال صنایع هرمزگان که از ۹ دیدار تنها یک پیروزی در کارنامه دارد در هفته های هشتم و نهم به تیم های اکسون و مس رفسنجان باخت.
تیم‌ های اکسون و صنایع هرمزگان در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال و از گروه «ب» این مسابقات، به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۷۲ بر ۶۳ به سود اکسون به پایان رسید. اکسون در نیمه نخست، عملکرد خوبی نداشت و در هر دو کوارتر با حساب ۱۹ بر ۲۷ و ۹ بر ۱۳ شکست خورد اما در نیمه دوم، متحول شد و ۲۴ بر ۱۶ و ۲۰ بر ۷ صنایع را شکست داد.کورین هنری با ۲۷ امتیاز، سه ریباند و پنج  پاس گل، موثرترین بازیکن اکسون بود و کریلو فسنکو ۱۴ امتیاز و ۱۱ ریباند و علی جمشیدی ۱۵ امتیاز و ۱۰ ریباند برای هرمزگان داشتند.
تیم صنایع هرمزگان در هفته نهم با تیم مس رفسنجان بازی کرد و در این دیدار هم شکست خورد تا هشتمین شکست این تیم در جدول رده‌بندی گروه دوم ثبت شود.
تیم بسکتبال صنایع هرمزگان در ادامه دیدارهای خود در لیگ برتر بسکتبال به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه ۸۵ بر ۶۸ شکست خورد. کریلو فسنکو ۱۴ امتیاز برای صنایع هرمزگان و آلانی مور ۲۰ امتیاز برای مس رفسنجان کسب کردند.
در پایان هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در گروه دوم تیم های مهرام تهران،  شیمیدر قم، مس رفسنجان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی تهران،  فولاد مبارکه اصفهان و صنایع هرمزگان مکان های اول تا هشتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.
مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با حضور ۱۶ تیم در دو گروه به صورت متمرکز در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌شود. پیش از نیز تیم شهرداری بندرعباس به مدت دو فصل نماینده هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور بود.
 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها