تأکید رئیس کل دادگستری هرمزگان بر تداوم نشست‌های مشترک میان نمایندگان سه قوه در استان



رئیس کل دادگستری هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بر تداوم نشست‌های مشترک به منظور هم افزایی جهت گره گشایی از مشکلات مردم تأکید کردند.
 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته میزان، نشست مشترک رئیس کل دادگستری هرمزگان و معاونین وی با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این نشست با اشاره به اینکه تمامی مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی در ادارات مختلف به نوعی عهده دار نمایندگی مردم به منظور رسیدگی به مطالبات آن‌ها هستند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان جلب رضایتمندی مردم را در اولویت برنامه‌های خود در دوره جدید قرار داده است و به منظور تحقق این هدف مهم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد.

مجتبی قهرمانی با بیان اینکه دادگستری استان هرمزگان از تقویت همکاری‌ها و تشریک مساعی با تمامی مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور گره گشایی از مشکلات مردم استقبال می کند، تأکید کرد: به منظور ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر در اقدامات و برنامه ریزی ها، تداوم نشست‌های مشترک میان نمایندگان قوای مقننه، مجریه و قضاییه بسیار راهگشا است.

در ادامه حسین رئیسی؛ رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان نیز تأکید کرد: برای نظارت دقیق بر امور کشور، نیازمند شفاف سازی، هوشمندسازی و مردمی سازی هستیم و اگر این کار را به درستی انجام دهیم خروجی آن کارآمدسازی نظام حکمرانی است.

وی تصریح کرد: در مورد برخی موضوعات خلاء قانونی داریم و حل این مشکل نیازمند برگزاری مستمر جلسات مشترک با تکیه بر همفکری و تعامل سازنده میان قوای سه گانه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها