لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور

آوای میناب حدید حریف یزدی خود را شکست داد



در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور تیم آوای میناب حدید میزبان تیم نوین فولاد یزد  در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس بود. 
 
به گزارش صبح ساحل، دراین بازی شاگردان مجید ذاکری در تیم آوای میناب حدید در یک بازی منطقی و حساب شده موفق شدند حریف یزدی خود را با یک گل شکست دهند.
تیم آوای میناب حدید از همان شروع بازی پا به پای حریف پیش رفتند و نیمه نخست بدون باز شدن دروازه ها دو تیم به رختکن رفتند. درنیمه دوم تیم آوای میناب حدید با یک بازی رو به جلو  حریف را وادار به عقب نشینی کرد و روی یکی از  حملات خود دفاع حریف درپشت محوطه جریمه مرتکب خطا شد و مهدی نوابی پشت توپ قرار گرفت و باضربه تماشای  توپ را در گوشه چپ دروازه حریف جای داد تا شادی را به اردوی تیم خود منتقل کند. این گل تا پایان بازی باقی ماند و  آوای میناب حدید سه امتیاز شیرین این دیدار را به اندوخته های خود اضافه کرد. 
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در چهار گروه برگزار می شود و تیم آوای میناب حدید تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در گروه سوم با تیم های نوین فولاد یزد، وفایی شیراز، آرمان شیراز، ایرانجوان بوشهر و نفت اهواز هم گروه است.
حسین غرابی به کمک امیر حسین غرابی و رسول کابلی کار قضاوت این بازی بر عهده داشتند و علی اکبر سحرخیز داور چهارم و نماینده فدراسیون مهدی احمدی  بودند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها