آگهی مزایده( نوبت) اول شعبه دوم اجرای احکام حقوقی دادگستری بندرعباس



شعبه دوم اجرای احکام حقوقی دادگستری بندرعباس به موجب پرونده شماره 9900866 اجرایی اموال موجود در ملک متعلق به محکوم علیه را نظر به عدم مراجعه و تحویل از جانب محکوم علیه را پس از کارشناسی ، به شرح ذیل به مزایده گذاشته می شود. 
موضوع مزایده: 
صندلی 4 عدد- میز معمولی 1 عدد-میز مدیریتی 1 عدد- صندلی مبلی 3 عدد- میز عسلی 1 عدد- میز کناری 1 عدد- کمد ایستاده 9 عدد- کیس کامپیوتر مستعمل 4 عدد- میز کشویی کوچک 1 عدد- مانیتور 2 عدد کارکرده- میز شکسته 1 عدد- فایل کوچک زیر میزی 2 عدد- کیبرد 3 عدد- چاپگر 1 عدد- میز پلاستیکی 1 عدد 16 -  دکل فلزی روشنایی نور محوطه (حدودا 18 متری)- اسکلت نمایشگاه فلزی و دیواره های شیشه ای-یک عدد تابلوی برق بزرگ و یک عددکوچک و ... نظریه و نتیجه کارشناسی مورد بازدید عبارتست از دکل فلزی روشنایی نور محوطه  (حدوا  18 متری ) و اسکلت نمایشگاه فلزی و دیوارهای شیشه ای و یک عدد تابلو برق بزرگ و یک عدد کوچک واقع در جاده اسکله شهید رجایی محدوده باغستان ( کارواش امیکو ) مطابق عکسهای پیوست برج نور روشنایی به ارتفاع حدودا 18 متر با ورق گالوانیزه می باشد و دارای ضربه خوردگی می باشد . در خصوص مشخصات و جزئیات و متعلقات مدارک ارائه نگردید. نمایشگاه با اسکلت فلزی به ارتفاع حدودا 6 متر با ستونهای فلزی و کف سنگ و دیوارها تا ارتفاع حدودا یک متر سنگ و مابقی نما شیشه می باشد و در زمان بازدید قسمتی از شیشه نمای ضلع جنوبی شکسته بود. و همچنین نمایشگاه دارای دو عدد درب رول آپ و دارای سقف کاذب و نمای ورق کامپوزیت و پشت بام با ورق موجی فلزی پوشیده شده است . هیچ گونه مدارکی در خصوص نقشه و یا مجوز عملیات اجرایی و یا تاییده و پروانه و یا پایانکار ساختمانی موارد بازدید شده ارائه نگردید است . نظریه کارشناسی : با عنایت به موارد فوق الذکر و موارد مشاهده شده در زمان بازدید و بررسی مستندات ارائه شده و قرار کراشناسی ابلاغی ، نظریه کارشناسی به شرح ذیل به تفکیک ایفا می گردد. 1- ارزش گذاری دکل فلزی روشنایی نور محوطه  (حدودا 18 متری ) و کلیه متعلقات به مبلغ کل 150.000.000 ريال براورد و تعیین قیمت می گردد. 2- ارزش گذاری اسکلت نمایشگاه فلزی و دیوارهای شیشه ای و کلیه متعلقات به مبلغ کل 1.700.000.000 ريال براورد و تعیین قیمت می گردد 3- ارزش گذاری یک عدد تابلو برق بزرگ و یک عدد کوچک با کلیه متعلقات به مبلغ کل 250.000.000 ريال براورد و تعیین قیمت می گردد. جمعا مبلغ 2.175.400.000 ريال (دو میلیارد و صد و هفتاد میلیون و چهارصد هزار ريال ) برآورد و تعیین قیمت می گردد. شایان ذکر است ملاک قیمت گذاری وضع موجود و ارزش متریال فلزی و تجهیرات سالم قابل بازیافت در برچیدن سازه نمایشگاه و تابلو برق و برج نور می باشد و با توجه به اینکه سایر مصالح شامل نماو سنگ و آرماتور و کابل و شیشه و سایر موارد مدفوق در عملیات اجرایی ساختمان مدفوق می باشد و بعضا در جداسازی در حین عملیات تخریب و برچیدن آسیب خواهند دید و همراه با تخریب و شکستگی می باشد و قابل استفاده نمی باشد . لذا این موارد در قیمت گذاری لحاظ نگردیده و امکان قیمت گذاری بر این موارد مقدور نمی باشد، در صورت نیاز به قیمت گذاری این موارد با توجه به نحوه تخریب و سالم بودن مصالح قابل قیمت گذاری خواهد بود. 
1- فروش نقدی است و حداکثر مهلت پرداخت بهاء یک ماه می باشد.
2-کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.
2- پیشنهاد دهندگان باید قبل از انجام مزایده درتاریخ روز مزایده با هماهنگی  اجرای احکام مبلغ 10% مبلغ ارزیابی شده را بصورت سپرده نقدی بحساب سپرده را به این اجراء تحویل نمایند.
3- اجرای احکام در رد یا قبول پیشنهاد مختار است.
4- مزایده در ساعت یک شنبه مورخ  3/11/1400 ساعت 13:00 در محل اجرای احکام حقوقی دادگستری بندرعباس واقع در رسالت جنوبی کوچه فتح المبین- مجتمع قضایی شهید بهشتی بصورت حضوری بعمل می آید و برنده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.
5-در صورتی که برنده تا یک ماه از جلسه مزایده و با انقضای مهلت از پرداخت بهاء مورد مزایده خودداری نماید سپرده او پس از کسر هزینه مزایده به نفع دولت ضبط می گردد و مزایده تجدید می گردد.متقاضیان شرکت در مزایده برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به شعبه دوم اجرای احکام حقوقی دادگستری بندرعباس مراجعه نمایند.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها