Paypal coin


نویسنده: ایمان دستغیب

پی‌پال در حال کاوش‌است تا استیل‌کوین خود را راه‌اندازی کند. انتظار می‌رود که این سکه پی‌پال‌کوین نامیده‌شود و توسط دلار پشتیبانی گردد.
 
خوزه فرناندز داپوته، معاون ارشد ارزهای‌دیجیتال در پی‌پال به بلومبرگ گفت: باید در مورد مقررات، چارچوب‌های نظارتی و نوع مجوز‌هایی که در این‌فضا مورد نیاز‌ است شفافیت وجود داشته باشد. پی‌پال در چند‌سال گذشته به‌آرامی دامنه خود را به بازار ارز‌های دیجیتال گسترش داده است. برای‌مثال، در اواخر سال 2020 شروع به تسهیل خرید ارز‌های دیجیتال منتخب‌کرد و در ماه مارس 2021 ویژگی checkout with crypto را اضافه‌کرد تا به کاربران اجازه‌دهد با توکن‌های دیجیتال خود چیزهایی را خریداری کنند. پشتیبانی موجود این شرکت از ارزهای دیجیتال محدود به بیت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، لایت‌کوین و اتریوم است. یک توسعه دهنده در این حیطه به نام استیو موزر می‌گوید: که اپلیکیشن پی‌پال فاش کرده است که علاوه بر بررسی امکان معرفی استیبل‌کوین خود، برای حمایت  از ارز دیجیتال نئو نیز کار می‌کند.
 یک استیبل‌کوین با سایر ارزهای دیجیتال تفاوت دارد، زیرا ارزش آن توسط یک دارایی خاص حمایت می‌شود. ارزی مانند بیت‌کوین ممکن است یک هفته مانند حدود 47 هزار دلار و هفته بعد تقریبا 42 هزار دلار ارزش داشته باشد که این عمر ممکن‌است بسیاری را برای سرمایه گذاری و وارد‌شدن و تمایل داشتن ورود به این عرصه را بترساند. اما یک استیبل‌کوین به ارزش یک گرم طلا در هفته، همچنان ارزش یک گرم طلا در هفته بعد خواهد داشت. نه این‌که بیشتر آن‌ها توسط پشیتیبانی می‌شوند. چندین مورد مانند: USD coin و tether، توسط دلار حمایت می‌شوند. بلومبرگ گزارش می‌دهد که پی‌پال‌کوین نیز از دلار پشتیبانی می‌شود، که استفاده از ارز را برای روزمره کاربران عادی این شرکت آسان‌تر کند. این شرکت اولین غول فناوری نیست که به دنبال راه‌اندازی سکه خود است. شرکت متا برای توسعه یک استیبل‌کوین به نامdiem کمک کرده است، و همچنینvisa در ماه‌های اخیر به یک استیبل‌کوین با پشتیبانی دلار ‌آمریکا اجازه داد تا تراکنش با این شبکه را تسویه کند.
 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها