مسدود شدن ۳۰۰ راه روستایی و سه راه اصلی در هرمزگان



رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: به دنبال بارندگی های پنج روز گذشته، جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها، اکنون ۳۰۰ راه روستایی و سه راه اصلی در هرمزگان بسته است.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد خزایی افزود: محورهای اصلی بسته شده؛ بندرخمیربه بندرلنگه از مسیر آبنمای کنخ، بندرخمیربه بندرعباس از مسیر جدید ایست و بازرسی منبع آب و جاده بشاگرد به جاسک است.

وی با بیان اینکه محورهای جایگزین برای رفت وآمد در مسیر بندرخمیر به بندرلنگه از محور دژگان و بندرخمیر به بندرعباس از محور کلمتلی به گچین است، اظهار کرد: جاده جاسک-بشاگرد به علت طغیان رودخانه شریفی به صورت موقت بسته است که با فروکش کردن آب بازگشایی می شود.

خزایی با اشاره به اینکه محور فرعی حسنلنگی به سرخنگی نیز به علت تخریب پل سرخنگی مسدود است که گروه های راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند، اضافه کرد:  در جاده فاریاب به زیارتعلی رودان نیز به علت احتمال ریزش کوه با محدودیت رفت و آمد می شود.

وی با اشاره به بسته بودن موقتی ۳۰۰ راه روستایی در استان نیز تصریح کرد: شمار راه های روستایی بسته شده به علت اینکه ناشی از طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب های موقتی است، متغیر بوده و با فروکش کردن شدت جریان آب، راه ها بازگشایی می شود.

خزایی با بیان اینکه بیشتر راه های بسته روستایی در شهرستان های رودان، میناب و بشاگرد است، اضافه کرد: بارش باران در هرمزگان از پنج روز پیش آغاز شده و تا کنون رودان با ۲۱۶ میلیمتر و میناب با ۱۴۶ میلیمتر بشترین بارش ها را داشته اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها