لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور

صنایع هرمزگان سه امتیاز حساس را کسب کرد/ فولاد در سیرجان شکست خورد



نمایندگان فوتسال هرمزگان در جدالی حساس  به مصاف تیم‌های مشهدی و سیرجانی رفتند. 

به گزارش صبح ساحل، از گروه سوم این مسابقات تیم صنایع هرمزگان ، میزبان استعدادهای درخشان مشهد بود و تیم فولاد هرمزگان در گروه نخست در سالن امام علی سیرجان مهمان تیم گهر زمین بود. در سالن فجر بندرعباس قرمزپوشان صنایع هرمزگان از همان ابتدا بازی را مقابل آبی پوشان مشهدی هجومی شروع کردند و تا پنج دقیقه نخست این دیدار می توانستند دو بار قفل دروازه مهمان خود را باز کنند.

در ادامه بازی زیبا تری را از دو تیم دیدیم و این تیم صنایع بود که موفق شد در دقیقه ۱۸ بازی  روی یک ضربه ایستگاهی توسط محمد بنی اسدی به گل برسد.

در یک دقیقه پایانی بازی صنایع هرمزگان روی خطای ششم تیم استعدادهای درخشان صاحب ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شد که محمد بنی اسد نتوانست آن را به گل تبدیل کند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود قرمزپوشان هرمزگانی به پایان برسد. در نیمه دوم هم بازی جذابیت خودش را داشت و دو تیم چندین موقعیت روی دروازه هم داشتند. در دقیقه ۳۳ بازی حسن سپهری که تازه از بند مصدومیت رها شده بود با آمدنش به بازی یک سوپر گل به ثمر رساند. تیم استعدادهای درخشان که چیزی برای از دست دادن نداشت روی به پاور پلی آورد و  موفق شد در دقیقه ۳۶ توسط جمال توکلیان به گل نخست خودش دست یابد. شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع در دقیقه ۳۹ توسط محمد رضا دهقانی به گل دست یافتند اما روی فشار کادر و بازیکنان تیم استعدادهای درخشان داور گل را مردود کرد تا گل سالم صنایع نادیده گرفته شود.

این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود صنایع هرمزگان به پایان رسید تا سه امتیاز ارزشمند و حساس به حساب نماینده هرمزگان واریز شود.

برای صنایع هرمزگان محمد بنی اسدی،  محمد رضا رسولی،  مهرداد خانه داری،  مهدی مهرنیا، امیر حسین دهقانی،  محمد رضا دهقانی،  علیرضا صابری،  حامد زرجام، حسن سپهری،  سینا بخشی،  حسین رحیمی و عرفان محمد پور با هدایت هادی بزوال بازی کردند. 

برای تیم استعدادهای درخشان مشهد،  حمید رضا جهانی، کمال توکلیان فر، عبدالحسین پناهی ، هاشم سجادیان،  سجاد بخشیان، محمد حسین جمال زاده، امیر عبدی یزدی ، امیرحسین نافعی، سید علی عظیمی ، امیر عمرانی و سید محمد باقر میر مظفری با سرمربیگری محسن خبیری بازی کردند.

تیم فولاد دیگر نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور  در سیرجان بازی را با نتیجه چهار بر دو واگذار کرد. این مسابقات با حضور ۲۶ تیم در سه گروه به صورت دوره ای ( رفت و برگشت) برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها