دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق؛

دو هزار بلیت به بانوان اختصاص داده شد



در جلسه هماهنگی مسئولان ورزش برای دیدار تیم ملی مقابل عراق مقرر شد که 2 هزار بلیت به بانوان فروخته شود.

به گزارش صبح ساحل، تیم ملی فوتبال ایران در راه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ باید به مصاف عراق برود و با پیروزی در این مسابقه، صعود خود به جام جهانی را قطعی خواهد کرد. به همین دلیل مسئولان ورزش کشور در نظر دارند تا با مهیا نمودن شرایط، خودشان را برای این اتفاق آماده کنند.

در همین راستا صبح امروز جلسه‌ای با حضور سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان، علی رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت، خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، فرهاد نیکوخصال مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون، حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون، امین نوروزی مشاور وزیر ورزش و جوانان، تاجیک معاون حراست وزارت، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در این مجموعه برگزار شد و موضوعات مختلف از جمله آماده سازی بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی، نحوه ورود و خروج تماشاگران (آقایان و بانوان) و اجرای پروتکل‌های بهداشتی بحث و بررسی و تبادل نظر شد.

در این جلسه ظرفیت ورزشگاه و شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی بررسی شد در نهایت مقرر شد که برای هر مسابقه ۱۰ هزار بلیت فروخته شود. که از این ۱۰ هزار بلیت، ۸ هزار بلیت به آقایان اختصاص یافته و ۲ هزار بلیت هم به بانوان فروخته می‌شود.

دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق و امارات در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روزهای ۷ و ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها