سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان:

بازیکنان به آمادگی و خودباوری رسیده اند 



رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان در خصوص پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم.
به گزارش صبح ساحل، هنگام پور بیان داشت: سپاهان با یک برد به مصاف تیم ما آمده بود و ما نیز انگیزه های زیادی  برای جبران شکست های مرحله اول داشتیم و توانستیم بازی را به سود خود به پایان برسانیم ، گرچه کواتر سوم و چهارم را از دست دادیم اما در کوارتر پایانی نکات عنوان شده به بازیکنان به نحو احسن در زمین پیاده شد و توانستیم با توان و غیرت بازیکنانم به عنوان تیم پیروز از بازی خارج شویم که به بازیکنانم خسته نباشید و به مردم بسکتبال دوست هرمزگانی که همیشه حامی ما بودند تبریک می گویم.
سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان در خصوص تفاوت شرایط کنونی تیم نسبت به مرحله اول اظهار داشت: در تمامی گفت و گوهای رسانه ای که داشتم این موضوع را عنوان کردم که روز به روز شاهد تیم متفاوت تری از صنایع هرمزگان خواهید بود. وی ادامه داد: با توجه به دیر بسته شدن تیم و مهلت محدودی که تا آغاز مسابقات داشتیم و از طرفی دیر اضافه شدن بازیکنان خارجی، مقداری تحت فشار قرار گرفتیم اما رفته رفته ، هر چه بازی ها را پشت سر می گذاشتیم هم بازیکنان از استرس های حاکم در مسابقات دور شده و به انگیزه و هیجان نزدیک شدند و هم بازیکنان خارجی به جمع ما پیوستند. 
هنگام پور در پایان ضمن تقدیر از حمایت های همه جانبه مسوولان باشگاه صنایع افزود: تمام تلاش بنده، کادر فنی و بازیکنانم سربلندی نام هرمزگان است که امیدوارم با توکل به خدا و دعای مردم نجیب استانمان بتوانیم مدافعان محکمی برای نام ارزشمند استانمان باشیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها