تعیین محور جایگزین برای محورهای مسدود شده‌ی هرمزگان



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تعیین محور جایگزین برای محورهای "بندرخمیر_ بندرعباس و بندرخمیر_ بندرلنگه" که در اثر شدت بارندگی ها مسدود شده اند خبر داد.

     

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به ورود سامانه بارشی که منجر به بارندگی‌های کم سابقه در استان هرمزگان شده است گفت: از همه کاربران جاده تقاضا داریم از عبور و مرورهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کرده و در غیر این صورت قبل از آغاز سفر، اطلاعات مسیرها را از طریق سامانه ۱۴۱ و مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دریافت کنند.

وی با اعلام اینکه محورهای "بندرخمیر- بندرعباس و بندرخمیر-بندر لنگه"، به دلیل آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیر مسدود هستند، یادآور شد: برای دو محور مذکور مسیر جایگزین انتخاب شده است و رانندگان می‌توانند جهت ادامه سفر از مبدا بندرخمیر به مقصد بندرعباس از مسیر جایگزین "بندرخمیر_ گچین  _بندرعباس"، استفاده کنند.

عابدینی بیان کرد: محور بندرخمیر به بندر لنگه نیز در محل آبنمای کنخ دچار انسداد شده است که محور "بندرخمیر_ دژگان_ بندر لنگه"، به عنوان جایگزین این مسیر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان خاطرنشان کرد: همکاران ما در قالب اکیپ‌های راهداری در محورهای سطح استان حضور دارند که از همه رانندگان خواهشمندیم در این مدت، جهت حفظ سلامت خود و سایر هم استانی ها، همکاری لازم را با راهداران مستقر در ورودی مسیرها داشته باشند و به هشدارهای آنها توجه کنند.

عابدینی ادامه داد: متاسفانه یک دستگاه تریلر تانکر حمل سوخت به دلیل عدم توجه راننده به هشدارهای ایمنی، بر اثر بی‌احتیاطی در آبنمای کنخ واقع در محور "بندرخمیر_بندرلنگه" دچار سانحه شده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با حضور به موقع اکیپ‌های راهداری در محل وقوع حادثه، راننده تریلر نجات داده شد و این حادثه ضرر جانی نداشته است، لذا مجدداً تاکید دارم که رانندگان وسایط نقلیه سبک، حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورتی که به هر دلیلی قصد ادامه سفر را دارند، ضمن رعایت نکات ایمنی، برای حفظ جان خود نهایت همکاری را با عوامل راهداری داشته باشند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها