لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس در خانه به دیدار پیام توس خواهد رفت



دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

       

به گزارش صبح ساحل، در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس فردا دوشنبه چهارم  بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار پیام توس خراسان خواهد رفت.
شهرداری بندرعباس تا پایان هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با ۱۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهید اورکی در مکان پنجم جدول رده ایستاده است و تیم پیام توس خراسان با یازده امتیاز در مکان دهم قرار گرفته است. تیم شهرداری بندرعباس که در  بازی معوقه خودش موفق شد تیم شهید اورکی را با بک گل شکست دهد در این دیدار هم به سه امتیاز آن نیاز دارد تا بتواند همچنان در بین تیم های بالای گروه اول این رقابت ها قرار بگیرد.
در سایر دیدارهای گروه اول و همزمان با بازی شهرداری بندرعباس، تیم نفت و گاز گچساران در خانه به مصاف تیم شهدای رزکان کرج می رود. تیم شهدای بابلسر از تیم آبی پوشان تهران میزبانی خواهد کرد. شهرداری بم به مصاف سپیدرود رشت می رود. شهید اورکی اسلامشهر در خانه خودش با شهرداری ماهشهر بازی می کند. بعث کرمانشاه میزبان تیم ایرانجوان بوشهر است و چوکا تالش در ورزشگاه اختصاصی خودش با نیروی زمینی تهران بازی خواهد کرد.
تا پایان هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه اول تیم چوکا تالش با ۲۲ امتیاز صدرنشین است. شهدای بابلسر و نیروی زمینی تهران ۱۹ امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل دوم و سوم هستند.
تیم های شهید اورکی اسلامشهر و شهرداری بندرعباس با  ۱۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل چهارم و پنجم هستند. 
شهرداری ماهشهر و نفت و گازگچساران با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در مکان های ششم و هفتم ایستاده اند.
سپید رود رشت و شهدای رزکان البرز با ۱۴ امتیاز و بر حسب تفاضل گل هشتم و نهم ، پیام توس خراسان با ۱۱ امتیاز دهم، شهرداری بم با ۹ امتیاز یازدهم ،بعثت کرمانشاه و آبی پوشان تهران با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل دوازدهم و سیزدهم و ایرانجوان بوشهر با یک امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی ایستاده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها