سامانه پیامکی ۱۱۰ برای افراد سخت گویش در هرمزگان افتتاح شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از افتتاح سامانه پیامکی ۱۱۰ برای افراد سخت گویش در استان با شماره تلفن ۱۱۰۷۶ و به صورت ویدئو کنفرانسی و همزمان با سراسر کشور توسط فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز چهارشنبه گفت: از این پس افراد سخت گویش در استان هرمزگان خصوصا ناشنوایان و کم شنوایان و سایر افراد در شرایط مشابه که نمی توانند با فوریت های پلیسی۱۱۰ تماس داشته باشند، می توانند خواسته انتظامی خود را به مرکز تجمیع ۱۱۰ استان هرمزگان از طریق پیامک به شماره ۱۱۰۷۶ ارسال که بلافاصله خبر از طریق سامانه‌های تخصصی به کلانتری و پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی ارجاع و به خواسته آنان رسیدگی خواهد شد. وی اضافه کرد: جهت رسیدگی به خواسته افراد سخت گویش، می بایست آدرس کامل و خواسته دقیق آنها در پیامک ارسال گردد تا به خواسته آنان سریعتر رسیدگی شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان افتتاح سامانه پیامکی ۱۱۰ را عامل افزایش خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: پلیس در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان گام برمیدارد و این سامانه نیز گامی دیگر در حوزه هوشمندسازی پلیس است جعفری افزود: از ابتدای امسال تا پایان دیماه تعداد تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ۳۸۳ هزار و ۲۴۹ مورد تماس بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ در صد کاهش داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها