تخریب المان لنج در بلوار غدیر بندرعباس



سرپرست شهرداری منطقه سه از تخریب المان لنج واقع در بلوار غدیر (پشت فرمانداری بندرعباس ) خبر داد .
به گزارش صبح ساحل، «عباس بهمن زاده»، سرپرست شهرداری منطقه سه با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از خدمات عمومی شهرداری توسط عد‌ه‌ای از افراد تخریب شده و یا به سرقت می‌رود، تصریح کرد: برخی به دلایل مختلف دست به تخریب این المان‌ها زده و علاوه بر هدر دادن سرمایه‌های شهر و شهروندان چهره شهر را نازیبا می‌کند. وی تصریح کرد: پدیده وندالیسم و تخریب اموال عمومی همواره چالش بیشتر شهرهای کشور می باشد، لذاهر شهروند در هر منطقه ای که زندگی می کند باید احساس تعلق خاطر به وسایل عمومی شهرش داشته باشد و این امر باعث جلوگیری از تخریب اموال عمومی می شود.
سرپرست شهرداری منطقه سه خاطرنشان کرد: بهتر است هر شهروند این مسئله را وظیفه و دغدغه خود بداند که اگر شاهد صحنه تخریب اموال عمومی شهر بود، نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشد. بهمن زاده اذعان کرد: المان های شهری از جمله سرمایه‌های موجود در هر شهر می باشد که عموما توسط شهرداری‌ها ایجاد و با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی شهرنشینی و زیبایی بصری و جلوه شهری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، اما در این میان عده‌ای با تخریب و شکستن اموال عمومی چهره نامناسبی را در شهر ایجاد می کنند و امتیازهای شهر را به لحاظ جاذبه های گردشگری کاهش می‌دهند.
بهمن زاده افزود: هزینه هایی که صرف احداث المان ها و فضاهای عمومی شهر شده، برای آرامش و آسایش شهروندان است، و همه شهروندان مسئولند تا از ضرر و زیان به بیت المال جلوگیری نمایند. وی در ادامه گفت: با این وجود نگاهی به وضعیت امانتداری این سرمایه‌ها در شهر بیانگر خلأهای فرهنگی قابل توجه است تا جایی که امروز بخش مهمی از هزینه‌های عمرانی شهرداری صرف تعمیر دوباره و چندباره المان های شهری می شود.
 بهمن زاده در پایان بیان کرد: ضرورت مشارکت شهروندان در حفاظت از سرمایه‌های شهر لازم و ضروری است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها