پژمان جمشیدی موقتاً داور "خنداننده‌شو" شد



روابط عمومی «خندوانه» اعلام کرد که در دوران بیماری و کسالتِ امیرمهدی ژوله، پژمان جمشیدی موقتاً به جمع داورانِ «خنداننده‌شو» می‌پیوندد.

      
   
به گزارش صبح ساحل، فصل سوم «خنداننده‌شو» این شب‌ها به قسمتِ پایانی مرحله دوم نزدیک می‌شود و فردا تکلیف این مرحله و راه‌یافتگان به مرحله سوم روشن خواهد شد.

رقابت میان هانا ستوهی، مهدی داوودی، مصطفی احمدی (شاهرود) و محمدحسین توسلی شکل گرفت که در مرحله مقدماتی با رأی داوران و مستقیم به مرحله دوم رسیدند.

شرکت‌کنندگان در این مرحله در سه گروه چهارنفره با یکدیگر رقابت کردند و نهایتاً فردا نتیجه اعلام خواهد شد و از هفته آینده یکشنبه و دوشنبه ضبط می‌شود و سه‌شنبه و چهارشنبه روی آنتن می‌رود.

رامبد جوان، حسن معجونی و امیرمهدی ژوله داوران این فصل از «خنداننده‌شو» بودند، اما به‌دلیل کسالت و بیماری ژوله این داور تا زمان بهبودی جای خود را به پژمان جمشیدی خواهد داد.

روابط عمومی خندوانه در توضیح این اتفاق گفت: دلیل اینکه نمی‌توانستیم منتظر بهبودی امیرمهدی ژوله بمانیم رأی مردمی و شرکت‌کنندگان بود و از طرفی باید برنامه‌ها را ضبط می‌کردیم، از این جهت پژمان جمشیدی موقتاً به جمع داوران پیوست.

این روابط عمومی همچنین تأکید کرد: پژمان جمشیدی به جمع داوران استندآپ‌کمدی‌های «خندوانه» می‌پیوندد و او به‌نوعی داور میهمان خواهد بود. ان‌شاءالله با بهبود آقای ژوله، مجدداً ایشان را به‌عنوان داور "خنداننده‌شو" خواهیم داشت.

«خندوانه» از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 23 در شبکه نسیم روی آنتن است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها