شهرداران لافت، طبل و رمکان قشم معارفه شدند



نشست شورای اداری شهرستان قشم روز چهارشنبه برگزار شد و طی آن احمد رحیمی هُلُری، سید مسلم هاشمی و طه ابراهیمی به ترتیب به عنوان شهرداران لافت، طبل و رمکان معارفه شدند.

به گزارش صبح ساحل، «محمد محمدحسینی تختی»، فرماندار قشم در این نشست گفت: حفظ حریم شهر و شهروندان مهمترین مساله ای است که باید توسط شهرداران حراست شد. محمدحسینی تختی افزود: در بحث مسایل شهری نباید مشکلات را بر دوش دیگران گذاشت، بلکه باید با روحیه جهادی نسبت به حل مشکل اقدام کرد. وی ادامه داد: شهردار باید قدرت تعامل سازنده با دیگر دستگاه‌ها و نهادها را دارا باشد تا بتواند به شهر خدمت کند.

وی تصریح کرد: همچنین شهرداران باید از قانون مطلع باشند و بر اساس آن عمل کنند که این امر باعث می‌شود بسیاری از مشکلات خل و فصل شود و هیچ اختلافی صورت نگیرد.

امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این نشست گفت: اخلاق‌مداری و مردم‌داری باعث می‌شود مردم در صحنه حضور داشته باشند و از نظام و کشور خود حمایت کنند. شیخ عبدالرحیم خطیبی افزود: خدمت رسانی و ارتقاء کیفیت  خدمات ارائه شده نیز نشان‌دهنده کارآمدی یک دستگاه است که مسوولان باید در این حوزه با احساس مسوولیت رفتار کنند. وی ادامه داد: هر مسوولی باید در حیطه وظایف خود عمل کند و پاسخگوی مطالبات مردم باشد تا کار به انجام برسد.

امام جمعه اهل سنت قشم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: ایجاد امید در بین مردم نیز بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند که این هم اکنون با مردم‌داری دولت جدید این اتفاق رخ داده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها