استاندار هرمزگان:

بیماران نیازمند به اعمال جراحی شکاف لب و کام در هرمزگان به سرعت شناسایی شوند



استاندار هرمزگان با تأکید بر تسریع در شناسایی بیماران نیازمند به عمل جراحی در مناطق مختلف توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، قول مساعد داد همکاری لازم با مؤسسه ملی مرهم در خصوص تأمین نیازهای اولیه برای خدمات رسانی به مردم انجام شود.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان در دیدار با نائب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه ملی سلامت مرهم، ضمن قدردانی از اقدام ارزنده این مؤسسه در ارائه خدمات به‌مناطق محروم، با تأکید بر تسریع در شناسایی بیماران نیازمند به عمل جراحی در مناطق مختلف توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، قول مساعد داد همکاری لازم با این مؤسسه در خصوص تأمین نیازهای اولیه برای خدمات رسانی به مردم انجام شود. 

«رحمت الله حافظی»، نائب رییس هیئت مدیره موسسه ملی مرهم درباره این موسسه، اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در حوزه های جراحی پلاستیک و ترمیمی، طب فیزیکی و توانبخشی، چشم پزشکی، بیهوشی و ... با این مؤسسه همکاری دارند. وی افزود: موسسه مرهم با احتساب نیروهای داوطلب پرستاری و پیراپزشکی، بالغ بر ۷۰۰ عضو رسمی دارد.

حافظی بیان کرد: تاکنون پزشکان این موسسه به ۲۷ استان های کشور سفر کرده اند و بیش از ۳۵ هزار ویزیت و بالغ بر چهارهزار و ۵۰۰عمل جراحی رایگان را در مناطق مختلف انجام داده اند.

مدیرعامل موسسه ملی سلامت مرهم با اشاره به برنامه های این مؤسسه در استان هرمزگان، اعلام کرد: انجام عمل جراحی شامل شکاف لب و کام و کلیه ناهنجاری های سر و صورت به صورت ۱۰۰درصد رایگان توسط پزشکان متخصص این موسسه انجام خواهد شد. وی اضافه کرد: ثبت نام اولیه بیماران به صورت الکترونیکی از نیمه بهمن ماه سال جاری در سایت marhamportal.ir  انجام می پذیرد.

پزشکان متخصص و فوق تخصص این موسسه با هماهنگی استانداری هرمزگان، دانشگاه علوم پزشکی، تأمین اجتماعی، منطقه آزاد قشم و تشکل های مردمی، پس از پایش نیازها در مناطق مختلف استان حضور پیدا خواهند کرد.

«کیانی»، مدیرعامل موسسه سلامت مرهم، فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، داوود میرنژاد مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، کامران زاده مسئول قرارگاه محرومیت زدایی بدر جزایر استان و معین وزیری نماینده قرارگاه خدمات رسانی استان نیز در این نشست حضور داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها