رئیس بنیاد مسکن کشور:

تسهیلات زلزله‌زدگان هرمزگان با سود ۵ درصد به آن‌ها پرداخت می‌شود



رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بنیاد مسکن استان اصفهان به عنوان ستاد معین، از امروز بازسازی مناطق سیل زده هرمزگان را برعهده می‌گیرد.

به گزارش صبح ساحل، «اکبر نیکزاد»، رئیس بنیاد مسکن کشور صبح امروز (نهم بهمن ماه) درباره بازدیدش از روستاها و منازل تخریبی سیل اخیر شهرستان رودان، گفت: براثر سیل هزار و ۷۳۱ واحد نیازمند تخریب و نوسازی و هزار و ۴۹۵ واحد نیز نیازمند تعمیرات اساسی است. رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته سیمان مورد نیاز برای ساخت واحدهای تخریب شده از سوی بنیاد مستضعفان تامین می‌شود.

نیکزاد از تصویب اعطای تسهیلات به سیل زدگان شرق هرمزگان در نخستین جلسه هیات دولت خبر داد و عنوان کرد: قطعا بازسازی واحدهای مسکونی منوط به مصوبه نیست. وی با اشاره به بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان، خاطرنشان کرد: تسهیلات زلزله زدگان هم با سود ۵ درصد به آن‌ها پرداخت می‌شود و قیر رایگان برای ساخت طرح هادی در روستاهای سیل زده نیز اختصاص می یابد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: اجرای طرح هادی در مناطق سیل زده هرمزگان حتی از متوسط کشوری هم پایین تر و این موجب ورود آب به منازل مردم شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها