وزیر اطلاعات در جمع مردم هرمز:

خلیج فارس تا ابد خلیج فارس می ماند



صبح ساحل ، سیاسی -  وزیر اطلاعات گفت: تا زمانی که غیرت مسلمانی و ایرانی در میان مردم این سرزمین موج می‌زند، دشمن خواب تسلط بر سرزمین ایران اسلامی را نخواهد دید.حجت‌الاسلام سید محمود علوی دیروز در آئین گرامیداشت روز ملی خلیج‌ فارس در قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز، اظهار داشت: تا زمانی که غیرت ایرانی و مسلمانی در میان مردم این سرزمین موج‌ می‌زند دشمن خواب تسلط بر این سرزمین را هم نخواهد دید.وی افزود: طبق فرموده پیامبر بزرگوار اسلام (ص)، سرزمین‌ها با وطن‌دوستی آباد می‌شوند و برای آبادی سرزمین خود باید وطنمان را دوست داشته باشیم.وزیر اطلاعات یادآور شد: مردمان دلاور و سرداران بزرگ ایران دلاورمردی‌های دیگری را نیز در پهنه خلیج‌فارس رقم زدند که از جمله آن می‌توان به آزادسازی جزیره خارک از اشغال هلندی‌ها، فداکاری‌های دلاوران تنگستانی به رهبری رئیسعلی دلواری در بیرون راندن اشغالگران این منطقه و همچنین در منطقه خوزستان، آزادسازی جزیره قشم، جزایر سه‌گانه خلیج‌ فارس و غیره اشاره کرد.علوی تصریح کرد: خلیج فارس برای همیشه و تا ابد خلیج فارس می‌ماند چرا که پاسخ مردم ما یاوه‌گویان دندان‌شکن است.

 سفر وزیر اطلاعات به جزیره هرمز

در آستانه روز ملی خلیج‌فارس، فرش خاکی جزیره هرمز با حضور وزیر اطلاعات و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی در جزیره هرمز رونمایی شد. به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس فرش خاکی خلیج‌فارس با حضور سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، جاسم جادری استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی در محل قلعه پرتقالی‌های جزیره هرمز رونمایی شد.همچنین دراین مراسم بادبان خلیج‌فارس در قلعه پرتقالی‌های جزیره هرمز برافراشته و پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمد. وزیر اطلاعات در ابتدای حضور خود در جزیره هرمز با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای این جزیره ادای احترام کرد.وی همچنین از نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی جزیره هرمز در قلعه پرتقالی‌های این جزیره بازدید کرد.آیین نواخته شدن موسیقی محلی هرمزگانی همراه با برافراشته شدن بادبان خلیج‌فارس توسط گروه‌های موسیقی جزیره هرمز نواخته شد.

 فرش خاکی خلیج فارس در جزیره هرمز رونمایی شد

در آستانه روز ملی خلیج‌فارس، فرش خاکی جزیره هرمز با حضور وزیر اطلاعات رونمایی شد. فرش خاکی جزیره هرمز با حضور سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و دیگر مسئولان در محل قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز رونمایی شد. در این مراسم بادبان خلیج ‌فارس در قلعه پرتقالی‌های جزیره هرمز برافراشته و پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمد.وزیر اطلاعات در ابتدای حضور خود در جزیره هرمز با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای این جزیره ادای احترام کرد.

 رشادت مردم هرمز در دفاع از خلیج فارس زبانزد است

امام ‌جمعه جزیره هرمز گفت: مردم هرمز جانفشانی‌ها و رشادت‌های فراوانی در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی داشته‌اند. حجت‌الاسلام محمد مناقبیان در مراسم گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس که با حضور وزیر اطلاعات و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در جزیره هرمز برگزار شد، اظهار داشت: مردم هرمز جانفشانی‌ها و رشادت‌های فراوانی در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی داشته‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها