حیدری سراجی عضو شورای شهر بندرعباس:

بودجه 1401 قصد دارد انتقام شکست استیضاح را از پرسنل شهرداری بگیرد؛ آفت همه اختلافات در شورا به دلیل تقسیم‌بندی مناصب شورایی است


نویسنده: صبح ساحل

حجت الاسلام و المسلمین حیدری سراجی در نطق پیش از دستور بیست و هفتمین جلسه شورای شهر خطاب به اعضای شورای شهر گفت: به همکارانم در شورای اسلامی شهر بندرعباس تذکر می‌دهم و همگی را به اتحاد و همدلی برای خدمت به مردم این شهر دعوت می‌کنم.

    

به گزارش صبح ساحل، وی با بیان اینکه بارها و بارها این موارد را در جلسات خصوصی به همکاران متذکر شده بودم، افزود: برای چندمین بار نسبت به دوری کردن از حاشیه‌سازی‌ها تذکر می‌دهم. از همه اعضا دعوت می‌کنم، حضور موثر در جمع مردم محلات را با دادن وعده‌های پوچ که تحقق آن از توان بودجه فعلی شهرداری خارج است، برای حاشیه‌سازی علیه سایر همکاران شورا و مجموعه شهرداری، تلخ نکنند.

حیدری سراجی عنوان کرد: دوستانی که تجربه سال‌ها حضور در شورا را دارند و بهتر از هرکسی از حد و حدود بودجه و اختیارات شهرداری اطلاع دارند، با کدام انگیزه اقدام به ایجاد تعهدات و دادن قول‌هایی می‌کنند که انجام آن‌ها فقط در یک محله با بودجه یک منطقه شهرداری برابری می کند؟

عضو شورای شهر بندرعباس افزود: با ایجاد تفرقه و اختلاف در میان اعضای شورا نمی‌توانید طرح استیضاح قبلیتان را احیا کنید و با شکست سنگین تری مواجه می‌شوید.

وی با تاکید بر اینکه اگر دست از این حاشیه سازی‌ها برداشته نشود، وقایع و اهداف پشت پرده هریک از این حاشیه سازی‌ها برملا خواهم کرد، گفت: متاسفانه شاهدیم بودجه 1401، قصد دارد تا انتقام شکست استیضاح را از پرسنل شهرداری بندرعباس بگیرد.

حیدری سراجی گفت: با وجود اطلاع از تبدیل وضعیت حدود 700 نفر از پرسنل و پرداخت سنوات بازنشستگی حدود 300 نفر دیگر، سهم حقوق پرسنل از منابع بودجه‌ای محدود شده است.

عضو شورای شهر با بیان اینکه بودجه 1401 فقط معیشت پرسنل شهرداری را هدف نگرفته، بلکه به اسم زیبای نظارت، به دنبال ایجاد محدودیت در اجرای پروژه‌های عمرانی و کند نمودن فرآیند خدمت‌رسانی است، گفت: مخالفت خود را با این قبیل سنگ‌اندازی‌ها اعلام می‌کنم‌. همکارانم را به روزهای پیش از انتخابات ارجاع می‌دهم که با شعارهای زیبا دم از وحدت و همدلی می‌زدند و بدنبال جلب آرای مردمی بودند.

به گفته حیدری آفت همه این اختلافات در شورا و تغییر روحیه در برخی اعضای شورا، آفت تقسیم بندی مناصب شورایی است، که از اولین روزهای فعالیت شورای ششم، برخی عناوین و توافقات پشت پرده، روحیه انقلابی اعضا را به فراموشی سپرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها