شهردار بندرعباس:

ورود خودرو به ساحل سورو در ایام نوروز ممنوع می‌شود


نویسنده: صبح ساحل

«مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه از دو هفته قبل جلسات ستاد استقبال بهار را آغاز کردیم، گفت: «تقویت سیستم روشنایی ساحل را آغاز کردیم. ۹۰ درصد نوار ساحلی روشن شده است». 
 
به گزارش صبح ساحل، وی با بیان اینکه قصد داریم کل ساحل ‌را تا نوروز آماده کنیم از اکران عکس‌های هنرمندان در ایام نوروز در سطح شهر خبرداد و اضافه کرد: «پارک‌های اسکان مهمان نوروزی را آماده و تعیین کردیم. در حال رسیدگی به عیب و نقص‌های ورودی‌های شهر هستیم». 
نوبانی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول و دیوارهای سطح شهر در حال انجام است و دیوارنگاره‌های نقاشی در ایام نوروز در سطح شهر اکران می‌شود افزود: «ساماندهی دست فروشانی در حال انجام است. بروشور نقشه راهنما برای مهمانان تهیه شده و در اختیار آنها قرار می‌گیرد. همچنین امنیت و کنترل ترافیک در نوروز با همکاری پلیس راهور برقرار خواهد بود». 
شهردار بندرعباس با بیان اینکه گل‌های فصلی برای استقبال از بهار در مناطق چهارگانه شهرداری کاشته شده است، گفت: «در ستاد اسکان نسبت به خرید دستگاه ساحل روب اقدام کردیم و این دستگاه خریداری شده است. در چهار منطقه شهر سفره هفت سین پهن می‌شود و شب عید مراسم خوبی در این محل‌ها همراه با جنگ شادی برای عموم برگزار می‌شود». 
وی با بیان اینکه غیر از مکان‌هایی که مشخص کردیم نصب چادر در مناطق دیگر ممنوع است، درباره وضعیت ساحل سورو گفت: «تمام تلاشمان این است که ۱۵ روز عید ورود خودرو را به ساحل سورو ممنوع کنیم. با همکاری مردم بومی و پلیس راهور این مهم ان‌شالله انجام می‌شود». 
نوبانی با تاکید بر اینکه تمامی مرخصی‌ها از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین را ممنوع کردیم، افزود: «ان‌شالله بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم شهر و مهمانان نوروزی باشیم.ستادهای اسکان در ایام نوروز در مناطق چهارگانه فعال هستند».
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها