جزئیات ثبت نام قطعی عتبات نوروزی اعلام شد



سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت نام قطعی سفرهای نوروزی عتبات عالیات خبر داد و اعلام کرد متقاضیانی که نام آنها در قرعه کشی پذیرفته شده می توانند نام نویسی نهایی را انجام دهند.

به گزارش صبح ساحل، متقاضیان سفر به عتبات عالیات در دوره نوروزی ( ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ لغایت ۸ فروردین ماه ۱۴۰۱) که در بازه زمانی 30 بهمن تا 6 اسفند ماه مبادرت به پیش ثبت نام کرده بودند و نام آنها در قرعه کشی پذیرفته شده (پیامک دریافت کرده یا نام آنها در سامانه ثبت شده است) می توانند با مراجعه به سامانه https://atabatresult.haj.ir نام نویسی خود را نهایی کنند.

بر اساس این اطلاعیه پذیرفته شدگان در قرعه کشی پیش ثبت نام، باید امروز سه شنبه 17 اسفند ماه بر اساس اولویت های تعیین شده ثبت نام خود را قطعی نمایند.

نکات:
**فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای اولویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی، میسر نمی باشد.
**اعزام های برنامه ریزی شده فقط به صورت هوایی می باشد.
**بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا داشتن کارت واکسیناسیون دارای QRکد و نتیجه منفی آزمایش PCR برای 72 ساعت قبل از پرواز الزامی است.
**داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ اعزام ضروری است.

زمان‌بندی برای قطعی کردن ثبت‌نام عتبات نوروزی

زائران پذیرفته شده برای سفر نوروزی عتبات در هشت گروه اولویت‌بندی شده‌اند که به منظور تداخل پیدا نکردن برای ثبت‌نام قطعی، هر گروه در بازه زمانی مشخصی باید به صفحه شخصی خود در سایت عتبات مراجعه کند؛ به طوری که اولویت‌های اول و دوم از ساعت ۱۰ صبح، اولویت‌های سوم و چهارم از ساعت ۱۲ ظهر و اولویت‌های پنجم و ششم از ساعت ۱۴ سه‌شنبه هفدهم اسفندماه باید ثبت‌نام خود را قطعی کنند. همچنین اولویت‌های هفتم و هشتم به عنوان زائران ذخیره هستند که در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌ها از ساعت ۱۰.۳۰ صبح شنبه ۲۱ اسفندماه می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها