نمایش ۸ اثر در دومین روز جشنواره تئاتر استانی مونولوگ در رودان



در دومین روز از نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن، هشت اثر از هنرمندان هرمزگانی در استقبال پرشور علاقه مندان به تئاتر در پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه رفت.

      

به گزارش صبح ساحل، در دومین روز از جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن، نمایش «یک عالمه حرف نگفته» اسماء روشن دل از میناب، « کوله بار تنهایی» فاطمه عبدی پور از بندرعباس و نمایش «آی وی اف» فریده سلمانی از بندرعباس سمیزبان علاقه مندان به تئاتر بود.

همچنین در ادامه اجراهای دومین روز از نخستین جشنواره مونولوگ سیاژن، نمایش « لوررگو» حجت نیکزاد از رودان، «اتانازی» فرشاد اسلامی از میناب، «لاطائلات» زهرا شریفی از رودان، «پری» ریحانه صالحی از رودان و «شالوی پریشان» نسیبه جمشیدی از بندرعباس به روی صحنه رفت.

در پایان اجراهای دومین روز از نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن، نشست نقد و بررسی آثار اجرا شده با حضور «مصیب داوری» کارشناس ارشد کارگردانی نمایش، نویسنده و کارگردان توانا و مجرب تئاتر هرمزگان، هنرمندان و اهالی تئاتر، ساعت ۲۱ پنجشنبه در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان برگزار شد.

نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان از ۱۷ تا ۲۱ اسفندماه جاری در بخش های استعداد نو، تجربی، آزاد، مکتب سردار و مونولوگ نویسی به میزبانی شهرستان رودان در حال برگزاری است.

در این رویداد هنری ۲۰ اثر از هنرمندان هرمزگانی از  ۱۸ تا ۲۰ اسفند ماه در پلاتو و سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان به روی صحنه می رود.

سعید موحدی، لیلی رشیدی و محمد عاقبتی داوری آثار نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ سیاژن استان هرمزگان را برعهده دارند.

 

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها