عضو شورای شهر رودان:

از عملکرد شهرداری رودان گله‌مند هستم؛ هیچ برنامه‌ی مدونی برای پیشرفت شهر وجود ندارد


نویسنده: صبح ساحل

عضو شورای شهر رودان با بیان اینکه در هفت ماه گذشته به هیچ عنوان نتوانستیم خدمات مناسبی را به شهروندان شهر رودان عرضه کنیم، گفت: در بحث محلات کم برخوردار از توسعه و پیشرفت شهری ما عملکردمان بسیار ضعیف بوده و حتی می‌شود گفت که در بعضی از محلات خدمات شهری در حد صفر بوده است. 
به گزارش صبح‌ساحل، «مصیب داوری»، عضو شورای شهر رودان با اشاره به اینکه بعد از سیل و خساراتی که به بعضی از خیابان‌ها و معابر وارد شد ما تا الان نتوانستیم خدمات مناسبی را ارائه کنیم، افزود: محلات عملاً همانطور به حال خود رها شده‌اند. درباره این مسائل بارها و بارها در جلسات شورای شهر به شهردار محترم تذکر دادم. این حرف برای مجموعه شهرداری رودان بسیار سنگین است ولی باید بگویم که هیچ برنامه‌ی مدونی برای پیشرفت شهری وجود ندارد.
وی اظهار‌ کرد: در حال حاضر مدیریت فعلی توان عملی کردن مصوبات شورای شهر را ندارد؛ به عنوان نمونه اگر عرض کنم خیابانی کنار بلوار معلم که محل نشستن و امرار و معاش دست‌فروشان بود این خیابان نزدیک به سه ماه است که بلاتکلیف رها شده که شایسته‌ی مردم رودان نیست. در بحث ساماندهی بازار دست فروشان فکر می‌کنم هفت ماه برای بررسی و تعیین تکلیف کافی باشد ولی این بحث نیز در شهرداری رودان به حال خود رها شده است.
این عضو شورای شهر با بیان اینکه مردم رودان به نیروهای جوانی اعتماد کردند که بتوانند وکلای خوبی در پارلمان شهری باشند ولی بعد از گذشت هفت ماه بنده عملکرد قابل عرضی برای ارائه به شهروندان ندارم، اضافه کرد: در بحث شفافیت مالی شهرداری در جلسات مختلف عنوان کردم که باید در سایت شهرداری همه‌ی مسائل شفاف عنوان شود چرا که ما مسأله‌ای برای مخفی یا پنهان کردن نداریم و امیدوارم در سال جاری این موضوع عملی شود حتی حق الزحمه جلسات شورای شهر نیز باید به صورت شفاف در اختیار شهروندان قرار گیرد.
داوری گفت: اگر آب دادن به درختان، رنگ کردن سنگ جدول‌ها و شرکت در چند جلسه را به عنوان عملکرد بیان می‌کنیم و خود را پشت این خبرها پنهان می‌کنیم باید تأسف خورد زیرا محلات قدیمی رودان هنوز در ارائه خدمات اولیه شهری مانده‌اند. با این مدیریت ضعیف و عدم تغییر در برنامه ریزی هیچ اتفاق خاصی در آینده رخ نخواهد داد.
وی با بیان اینکه هفت ماه به شهردار و مجموعه‌ی تحت مدیریتشان فرصت دادم و در فضای عمومی انتقادی را بیان نکردم، بیان کرد: نمی‌شود به اعتماد مردم بیشتر از این پشت کرد. مردم تشنه‌ی خدمت و خدمات شهرداری هستند.
عضو شورای شهر رودان در پایان با بیان اینکه عده‌ای نگران هستند که با انتقاد آرامش شهر به هم بخورد، گفت: آرامش واقعی زمانی اتفاق خواهد افتاد که ما بتوانیم فضای خدمات‌دهی شهری را با برنامه و چیدمان درست ارائه و افزایش دهیم.
منتشر شده: 2
محمد ارجمند
۹ فروردین ۱۴۰۱
درود برجناب داورى عزيزوسپاس بابت انتقادبجايى كه ايرادفرمودند خيابان معلم درتاريخ١٤٠٠/٩/٢شبانه بالودرحمله كردندوازان به بعدهرچندوقت مسؤلين محترم بصورت گروهى سرميزنندگويادنبال غنايم جنگى ميگردندوبس
شهروند رودانی
۷ فروردین ۱۴۰۱
احسنت درود بر شما
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها