شهرداری بندرعباس خبر داد؛

تخریب دیوار زمین‌های تصرف شده از سوی سازمان نظام مهندسی


نویسنده: صبح ساحل

صبح امروز زمین‌های تصرف شده به دست سازمان نظام مهندسی به دلیل تخلف، تخریب شد.
به گزارش صبح ساحل، امروز ۸ هزار و ۹۰۰ متر از زمین‌های تصرف شده‌ی سازمان نظام مهندسی با دستور دادستانی و با حضور ناظرین و ضابطین دادگستری استان هرمزگان تخریب شد.
«دهقانی»، واحد حقوقی شهرداری منطقه‌ی یک بندرعباس در این باره توضیحاتی را به خبرنگار صبح ساحل ارائه داد.
به گفته‌ی دهقانی، این تخلف چندین سال‌ پیش گزارش داده و به کمیسیون ماده صد ارجاع داده می‌شود. درنهایت کمیسیون ماده صد شهرداری رای تخریب صادر می‌کند که در پی آن، سازمان نظام مهندسی نسبت به این رای اعتراض می‌کند. پس از اعتراض این سازمان، دوباره به کمیسیون تجدید نظر می‌رود که مجددا رای تخریب صادر می‌شود. همچنین تخلفات‌ دیگر از سوی سازمان نظام مهندسی شناسایی شده و جریمه‌ هایی نیز اعمال شده‌است. 
در نتیجه برابر رای صادره از کمیسیون ماده صد و دستور دادستانی، این رای لازم‌الاجرا بوده‌ و صبح امروز با حضور ناظرین دادگستری، نیروی انتظامی  و عوامل شهرداری بندرعباس و مسئولان منطقه یک شهرداری، تخریب صورت گرفته‌است. 
لازم به ذکر است، پیش از این ساکنین محله مهرگان نسبت به این فضای تصرف شده معترض بودند و به گفته‌ی آنان ۸ هزار و ۹۰۰ متر فضای سبز شهری محسوب می‌شده که سازمان نظام مهندسی این محدوده را تصرف کرده بود. حال با رفع تصرف، فضای سبز به مردم این محدوده باز گشته است.
این رفع تصرف در محدوده‌ی شهرداری منطقه‌ی یک بندرعباس صورت گرفته ‌است. 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها