رونمایی از از سردیس شهید آوینی در بندرعباس



به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، سردیس «شهید مرتضی آوینی» با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار شهید آوینی بندرعباس رونمایی شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، رییس حوزه هنری انقلاب  استان هرمزگان در این مراسم، ضمن بر شمردن شاخصه های هنر متعهد از دیدگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ، شهید سید مرتضی آوینی را به عنوان الگو و نماد این هنر دانست.

‎سعید عبدلی زاده خاطرنشان کرد: نخستین جلوه های هنر متعهد و مبارزه با فقر و استضعاف پس از انقلاب در اثر شهید آوینی پیرامون محرومیت منطقه بشاگرد ، متجلی است.

‎رئیس حوزه هنری هرمزگان با اشاره با انعکاس سلحشوری مردم هرمزگان طی سالهای دفاع مقدس در قسمتهایی از مجموعه روایت فتح ، این مراسم را فرصت تجدید عهد دوباره هنرمندان و مسئولین فرهنگی استان با راه و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و مبانی هنر انقلاب دانست.

‎‎ بازدید از نمایشگاه  پوستر هنر انقلاب و اجرای آهنگ‌های حماسی توسط مجید کمالی از هنرمندان استان از برنامه های دیگر این مراسم بود.

‎ در پایان این مراسم که با حضور هنرمندان شاخص رشته های مختلف هنری و نیز جمعی از مسئولین از جمله  رئیس حوزه ی هنری استان هرمزگان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل سیاسی استانداری، مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی، مدیرکل کانون پرورشی و جمعی از اعضای شورای شهر بندرعباس برگزار شد از سردیس شهید سید مرتضی آوینی در تالار آوینی بندرعباس رونمایی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها