کمیته راهبری تولید مرغ در هرمزگان تشکیل می‌شود



رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان از تشکیل کمیته راهبری تولید مرغ در هرمزگان خبر داد.

      

به گزارش صبح ساحل، عباس مویدی با تاکید بر توسعه و تکمیل چرخه پرورش طیور و تنظیم مناسب تامین و توزیع گوشت مرغ در بازار بیان کرد: به کمک تشکل های مرغداران کمیته راهبری تولید مرغ تشکیل شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: این اولین سال تجربه مجموعه جهاد کشاورزی در زمینه تنظیم بازار و نبود امکانات و نیروی انسانی لازم است، همچنین هماهنگی و سرعت عمل همه دستگاه‌ها را که بدون اتلاف وقت در مسائل ورود می کردند از عوامل مهم موفقیت در این زمینه بود.

مویدی گفت: باید زمینه سیستمی شدن در حوزه کار و تولید برای شرکت های دانش بنیان فراهم شود و بدون هرگونه غرور، تلاش برای جمع بندی ایده های نو و استفاده از علم دیگران بخصوص تشکل‌ها و بسیج مهندسین فراهم شود.

عباس مویدی با تاکید بر توسعه و تکمیل چرخه پرورش طیور و تنظیم مناسب تامین و توزیع گوشت مرغ در بازار بیان کرد: به کمک تشکل های مرغداران کمیته راهبری تولید مرغ تشکیل شود.

این تصمیم در راستای حل مشکل کمبود مرغ در استان گرفته شده است؛ لازم به ذکر است که در چند هفته گذشته نبود مرغ گرم در سطح شهر و مرغ منجمد در بین فروشگاه های بزرگ به شدت احساس می شود، این درحالی است که مسئولان بارها در خصوص توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز تاکید داشتند و این کمبود را رد کردند.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها