شمار قربانیان مسمومیت الکلی در بندرعباس به 13 نفر رسید



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با جان باختن یک نفر دیگر بر اثر مسمومیت الکلی در بندرعباس، شمار جان‌باختگان مسمومیت الکلی به 13 تن رسید.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به فوت یک نفر دیگر بر اثر مسمومیت الکلی، گفت: با این حساب، از یازده اردیبهشت امسال تاکنون ۱۳ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز در بندرعباس جان باخته اند.

وی گفت: در این مدت ۸۰ نفر بر اثر عوارض ناشی از مصرف مشروب به بیمارستان‌ها مراجعه کرده اند که ۴۶ نفر از آن‌ها در طول درمان به دیالیز نیاز پیدا کردند و اکنون نیز ۱۲ نفر در بیمارستان‌های بندرعباس تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: ۴ نفر از مجموع مصرف کنندگان مشروبات الکلی دست ساز نیز دچار تاری دید و مشکل بینایی شده اند. نوروزیان گفت: ۶ نفر از مجموع مصرف کنندگان مشروبات الکلی نیز خانم هستند که یک نفر از آن‌ها تاکنون جان باخته است.

به گزارش صبح ساحل، در 11 اردیبهشت‌ماه جوان 36 ساله بر اثر مسمومیت الکلی در بندرعباس جان باخت و تا کنون بالغ بر 20 نفر از عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی دستگیر شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها