بامداد امروز در  منطقه پاتل ایسین؛

مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسید



مامور پلیس یگان امداد شهرستان بندرعباس در درگیری با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسید. ستوان سوم «رضا احترامی» 32 ساله  اهل سیاهو ، براثر برخورد عمدی خودرو یکی از قاچاقچیان سوخت در منطقه پاتل ایسین جان سپرد .قاچاقچی  که بعد از لو رفتن محموله خود و پدرش به‌قصد جلوگیری از انتقال  کامیون به مقر پلیس، به‌صورت خلاف جهت  پا بر روی پدال گاز گذاشت  و مأموران سد راهش را  زیر گرفت. دراین‌ارتباط ستوان سوم احترامی به علت شدت جراحات به شهادت رسید. 
   
رو شدن دست راننده کامیون 
بامداد ۲۶ اردیبهشت‌ماه جاری مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس از  انتقال سوخت قاچاق به‌وسیله یک دستگاه کامیون تانکر مطلع و ضمن هماهنگی و اخذ حکم مأموريت به محور ایسین از توابع شهرستان بندرعباس اعزام شدند. پلیس در مسیر  پس از مشاهده  کامیون موردنظر  در  منطقه پاتل، با استفاده از علائم هشداردهنده از قبیل چراغ گردان و تابلو ایست با معرفی هویت پلیسی خود و ارائه کارت شناسایی، خودرو را متوقف کردند.
به گفته  فرمانده انتظامی استان هرمزگان، پس از بررسی بارنامه مشخص شد بارنامه مذکور جعلی است، راننده زمانی فهمید دستش رو شده ،چاره‌ای جز اقرار نداشت وبیان کرد که محموله سوخت را از اصفهان به مقصد روستای گچین بارگیری و قصد فروش به قاچاقچیان را داشته است.  پلیس  خودرو را به سمت یگان انتظامی هدایت کردند اما  راننده در مسیر انتقال، چندین مرحله خودرو را خاموشو نهایتاً ضمن سرپیچی از دستور مأمورین با فاصله 6 متری از جاده اصلی در شانه خاکی توقف و از ادامه مسیر خودداری کرد.
   
زیر گرفتن پلیس برای فرار 
سردار غلامرضا جعفری با اینکه در همین حین یک دستگاه خودروی پژو پارس  که اسکورت خودرو حامل سوخت بوده به‌قصد جلوگیری از انتقال خودرو،به‌صورت خلاف جهت و به‌صورت عمدی و با سرعت زیاد به سمت مأموران حمله ورشده  افزود:  ابتدا خودرو  با یکی از کارکنان برخورد جزئی و با زیر گرفتن یکی دیگر از کارکنان به نام«رضا احترامی» ، منجر به شهادت این مأمور جان‌برکف انتظامی شد.
   
اسکورت پدر 
در این رابطه مأموران به سمت خودروی پژو پارس شلیک کردند که راننده از ناحیه دو پا مورد اصابت گلوله  قرارگرفت که در بیمارستان صاحب‌الزمان بندرعباس، مداوا شد.
 پس از بررسی‌ها مشخص شد که این فرد مصدوم به نام«دانیال _ج»فرزند راننده  کامیون تانکر حامل سوخت است.  در این عملیات 30هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 100 میلیون ریال نیز کشف شد. گفتنی است از شهید احترامی  3 فرزند به یادگار 
مانده است .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها