برگزاری مسابقه تیراندازی آقایان و بانوان در جزیره کیش



مسابقه تیراندازی آقایان و بانوان به مناسبت سوم خرداد در جزیره کیش برگزار می شود.

    

به گزارش صبح ساحل، نایب رییس هیات تیراندازی با تفنگ بادی جزیره کیش گفت:  این مسابقه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر  بین آقایان و بانوان علاقه مند به رشته تیراندازی ساعت ۱۷ تا ۲۰ روزهای یکشنبه و دوشنبه یکم و دوم در سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار شد.
فرهاد حسنوند افزود: بانوان علاقه مند به حضور در این مسابقه می توانند در ساعات برگزاری مسابقه روز یکم خرداد و آقایان علاقه مند نیز روز دوم خرداد به  سالن چندمنظوره الغدیر مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه در هر گروه به ۱۰ نفر برتر جوایزی اهدا می شود اضافه کرد: این مسابقه با همکاری هیات تیراندازی و مرکز ورزش و تفریحات سالم و حمایت صنفی بویژه جامعه  کلوپ داران دریایی و جامعه بازاریان و بازرگانان کیش برگزار می شود.
کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.
هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقا، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها