اتمام امتحان دانش‌آموزان دبستانی تا ۱۲ خرداد



معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: زمان آموزش دانش‌آموزان تا ۳۱ اردیبهشت است و دانش‌آموزان از اول تا ۱۲ خرداد در امتحانات شرکت می‌کنند و پس از برگزاری امتحان می‌توانند به خانه بازگردند.

   
به گزارش صبح ساحل، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که "آیا سال تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی تا 12 خرداد ادامه دارد؟" اظهار کرد: زمان آموزش دانش‌آموزان تا 31 اردیبهشت است و دانش‌آموزان از اول تا 12 خرداد در امتحانات شرکت می‌کنند و پس از برگزاری امتحان می‌توانند به خانه بازگردند.

وی گفت: البته مدارس طبق مقررات دایر هستند و کادر اداری برای اعلام نتایج و ثبت‌نام دانش‌آموزان حضور دارند.

او همچنین گفته است: دانش‌آموزان دبستانی از اول تا 12 خرداد باید در امتحانات کتبی شرکت کنند. در پایه‌های اول، دوم، سوم ابتدایی، یعنی دوره اول ابتدایی، دروس فارسی و ریاضی، پایه‌های چهارم و پنجم دروس فارسی، ریاضی و علوم و در پایه ششم، دانش‌آموزان، در تمام دروس آزمون کتبی خواهند داد.

رصد یادگیری دانش‌آموزان نشان داده است که میزان یادگیری آنها در دوران کرونا بسیار اُفت کرده است و در برخی دروس آمار دانش‌آموزان نیازمند به تلاش دو برابر شده است بر این اساس تابستان امسال برای جبران افت یادگیری در دانش‌‌آموزان کلاس‌های جبرانی برگزار خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها