احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس



پرسپولیس برای بازگشت بیرانوند حاضر است تا ۵۰۰ هزار دلار از مبلغ درخواستی باشگاه آنتورپ را بپردازد.

      
به گزارش صبح ساحل، در روزهای اخیر که علیرضا بیرانوند به ایران بازگشته، حرف‌ و حدیث‌های زیادی درباره بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده است. این درحالی است که یحیی گل‌محمدی در یک مصاحبه صراحتا از ضعف دروازه‌بان تیمش سخن گفته و عنوان کرده از این ناحیه پرسپولیس لطمه خورده است. با این حال شانس بازگشت بیرانوند به پرسپولیس چقدر است؟

علیرضا بیرانوند که یک سال از باشگاه آنتورپ بلژیک به صورت قرضی به بواویشتا رفته بود، حالا به باشگاه بلژیکی بازگشته منتظر است که تکلیف فصل بعدش مشخص شود. او یک سال دیگر با آنتورپ قرارداد دارد و برای پیوستن به پرسپولیس باید رضایت باشگاه بلژیکی را بگیرید.

در روزهای اخیر پرسپولیسی‌ها چند نوبت با بیرانوند وارد مذاکره شدند و از آن جایی که آنتورپ برای صدور رضایت‌نامه بیرانوند طلب ۷۰۰ هزار دلار کرده، این مذاکرات به بن‌بست خورده است. مدیران پرسپولیس به بیرانوند گفته‌اند که حاضرند تا ۵۰۰ هزار دلار از ملبغ درخواستی آنتورپ را بپردازند و ۲۰۰ هزار دلار باقی‌مانده را بیرانوند پرداخت کند. البته این موضوع مورد موافقت بیرانوند قرار نگرفته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد با وجود اینکه هم بیرانوند و هم پرسپولیس می‌خواهند همکاری کنند اما اختلاف ۲۰۰ هزار دلاری پرسپولیس و آنتورپ برای صدور رضایت‌نامه این دروازه‌بان ادامه مذاکرات را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

نکته قابل تامل در ماجرای بازگشت بیرانوند به ایران این است که علاوه بر پرسپولیس، سه تیم دیگر لیگ برتر هم خواهان به خدمت گرفتن این دروازه‌بان ملی‌پوش هستند که البته پیشنهاد و شرایط مالی‌شان از پرسپولیس بهتر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها