جریمه ۱۸ واحد صنفی متخلف در کیش



رییس اداره تعزیرات حکومتی کیش از جزیمه ۱۸ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی در این جزیره خبر داد.

     

به گزارش صبح ساحل، حسین طالبی روز پنجشنبه گفت: از زمان حذف ارز ترجیحی که بهانه ای برای برخی سودجویان شده و از طریق اجرای گشت سیار تعداد ۱۸ فقره پرونده صنفی مور درسیدگی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این پرونده ها منجر به صدور حکم و  اجرای رای صادره قرار گرفته افزود: این واحدهای صنفی ۸۴ میلیون ریال جریمه نقدی شده اند و همچنین تعدادی پرونده دیگر نیز در جریان رسیدگی تعزیرات حکومتی است.

     

طالبی گفت:  رسیدگی به شکایت های حضوری و کتبی شهروندان در اولویت این اداره بوده و عموم مردم می توانند جهت طرح شکایت های کتبی خود به محل اداره تعزیرات حکومتی واقع در بلوار فردوس جنب مرکز توسعه سلامت مراجعه کنند.
وی یادآور شد: همچنین شهروندان می توانند جهت طرح شکایات با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۷۲۲۱۶ در ساعات اداری تماس بگیرند.

 رییس جمهور در گفت و گوی تلویزیونی روز دوشنبه هفته گذشته خود با مردم از اصلاح سیاست ارز ۴۲۰۰ تومانی خبر داد و گفت که به ازای هر نفر، برای سه دهک اول ۴۰۰ هزار تومان و ۶ دهک بعدی ۳۰۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد؛ بانک مرکزی بلافاصله پس از سخنان رییس جمهوری اعلام کرد که یارانه کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار ۲۳ میلیون ایرانی معادل ۷۲ میلیون نفر واریز خواهد شد.
این مبلغ برای دو ماه بوده و قرار بود که دولت اعلام کند که چه زمانی این مبلغ قابل برداشت است که چهارشنبه هفته گذشته در اطلاعیه شماره ۲ ستاد تنظیم بازار برداشت مبلغ یک ماه این یارانه یعنی ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی برای هر نفر اعلام و مقرر شد که قیمت‌های جدید برخی کالاها که ارز ترجیحی دریافت می کردند به‌زودی اعلام شود که مجدد شب گذشته نرخ های جدید ۹ قلم کالا از جمله گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن خوراکی، انواع شیر خام و لبنیات توسط ستاد تنظیم بازار مشخص شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها