اعلام اسامی داوران جام جهانی 2022؛

فغانی، داور جام جهانی قطر شد



فدراسیون جهانی فوتبال اسامی داوران حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را اعلام کرد که نام علیرضا فغانی داور و محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی دو کمک داور هم در این فهرست دیده می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، با اعلام سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، اسامی داوران حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی اعلام شد که ۳۶ داور وسط، ۶۹ کمک داور و ۲۴ داور ویدئویی (VAR) در فهرست فیفا وجود دارد.

علیرضا فغانی داور بین المللی ایران به همراه محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی هم نمایندگان داوری ایران در جام جهانی خواهند بود و نامشان در این لیست دیده می‌شود.

تیم داوری ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شامل علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و رضا سخندان بود. فغانی همچنین تجربه حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را هم دارد.

فیفا برای نخستین بار و در اقدامی بی سابقه نام داوران زن را هم در فهرست قضاوت کنندگان جام جهانی قرار داده است. بر این اساس، سه داور و سه کمک داور زن هم در قطر قضاوت می‌کنند.

«پیر لوئیجی کولینا» رئیس کمیته داوران فیفا گفت: مثل همیشه، معیاری که ما استفاده کرده‌ایم کیفیت است و نفرات انتخاب شده نشان دهنده بالاترین سطح داوری در سراسر جهان هستند. جام جهانی ۲۰۱۸ تا حدودی به دلیل استاندارد بالای داوری بسیار موفق بود و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا چند ماه دیگر در قطر حتی بهتر شویم.

 

اسامی داوران جام جهانی قطر اعلام شد/ فغانی و ۲ کمک ایرانی در قطر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها