مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور 

دو نماینده هرمزگان در بندرعباس و تهران بازی می کنند 



تیم های هرمزگانی در هفته چهارم از مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور فردا یکشنبه اول خرداد ماه در بندرعباس و تهران بازی خواهند کرد. 
به گزارش صبح ساحل، در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس و تیم فولاد هرمزگان در سالن غدیر تهران به مصاف حریفان خود خواهند رفت. در دیدارهای هفته سوم تیم صنایع پشتیبان هرمزگان در سالن فجر بندرعباس با نتیجه سه بر صفر مغلوب گهر زمین سیرجان شد و تیم فولاد هرمزگان در اراک با نتیجه پنج بر دو مغلوب ایرالکو شد.  
قرمزپوشان صنایع پشتیبان هرمزگان در هفته چهارم در خانه بازی می کنند و از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه در سالن فجر بندرعباس با تیم ایرالکو اراکی بازی خواهند که هفته گذشته موفق شده است مشکی پوشان فولاد هرمزگان را شکست دهد. داورانی از استان اصفهان و فارس قضاوت دیدار صنایع هرمزگان و ایرالکو اراک را برعهده دارند و علیرضا یگانه از فارس به عنوان ناظر داوری این بازی است. 
  دو نماینده هرمزگان در بندرعباس و تهران بازی می کنند 
  
فولاد هرمزگان مثل هفته سوم این هفته هم بیرون از خانه بازی می کند. شاگردان علی امیری در تیم فولاد هرمزگان فردا یکشنبه از ساعت ۱۶ در سالن غدیر تهران با پاس بازی می کنند.  چهار داور قزوینی این بازی را قضاوت خواهند کرد.  وحید عرض پیما نیز به عنوان ناظر داوری این بازی است. 
تا پایان هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم گهر زمین سیرجان با ۹ امتیاز صدرنشین است. تیم شهرداری ساوه با ۷ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. صنایع پشتیبان هرمزگان با چهار امتیاز در جای سوم قرار گرفته است. ایرالکو اراک با ۳ امتیاز چهارم، پاس تهران و فولاد هرمزگان با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل پنجم و ششم‌ هستند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها