کریم باقری از فهرست مربیان حذف شد



اولین تغییر مهم تیم ملی فوتبال ایران بعد از صعود به جام جهانی حذف کریم باقری از فهرست مربیان است .

     

به گزارش صبح ساحل، تیم ملی فوتبال ایران آماده سفر به کانادا برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال این کشور می‌شود و فدراسیون فوتبال در حال هماهنگی برای صدور ویزا برای اعضای تیم است. فدراسیون فوتبال ایران در حالی برای دریافت ویزای کاروان تیم ملی ایران با سفارت کانادا در استانبول ترکیه نامه‌نگاری داشته که در لیست اعلامی از سوی فدراسیون خبری از نام کریم باقری نیست.

با این وصف و با توجه به اعلام قبلی حمید استیلی مبنی بر اینکه او باید بین پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند، نام کریم باقری از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران حذف شده و او در سفر به کانادا همراه ملی‌پوشان نخواهد بود. به نظر می‌رسد این ملی پوش سابق فوتبال ایران، درباره انتخاب بین پرسپولیس و تیم ملی خبر روشنی به فدراسیون نداده است.

گفتنی است که کریم باقری قرار است امروز در نشستی مشترک با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرکت کند و پیرامون آینده کاری خود در این باشگاه مذاکراتی را انجام بدهد.

باقری در دوره افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی هم در جمع کادر او حاضر بود و به این ترتیب دومین دوره مربیگری‌اش در تیم ملی نیز اینچنین به اتمام می‌رسد. آقا کریم در این مدت یک مربی کم حاشیه و همراه با کادر جدید تیم ملی بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها