از نگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

فولاد هرمزگان کارگاه برتر صنعتی هرمزگان در حوزه ورزش کارگری شناخته شد



فولاد هرمزگان کارگاه برتر صنعتی استان هرمزگان در حوزه ورزش کارگری شناخته شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی و قطب سوم فولاد کشور بخاطر فعالیت های تاثر گذار خود  در حوزه ورزش همگانی و کارگری، از نگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به عنوان کارگاه برتر استان هرمزگان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.
انجام مسابقات و جشنواره های ورزشی به صورت حضوری و مجازی در طول سال ، مدیریت و سازماندهی تیم های ورزشی کارگری و شرکت در مسابقات استانی و کشوری، مشارکت در توسعه فعالیت های ورزشی در سطح استان هرمزگان با عقد تفاهم نامه های ورزشی  با اماکن ورزشی جهت استفاده کارکنان و خانواده های کارکنان ، همکاری با هیات ورزش های کارگری استان هرمزگان در برگزاری مسابقات ورزشی کارگری کشور از دلایل این انتخاب می باشد.
برگزاری پویش ورزش و کار  ( ورزش صبحگاهی ) یکی از فعالیت هایی بود که با مشارکت هیات ورزش های کارگری استان هرمزگان در سال گذشته در شرکت فولاد هرمزگان برگزار شد.
نگاه ویژه و مطلوب مدیران شرکت فولاد هرمزگان به مقوله ورزش خصوصا  در بعد همگانی و کارگری  که همواره به نقش سازنده ورزش در سلامت کارکنان خط تولید اعتقاد دارند، موجب توسعه ورزش همگانی در این شرکت شده است و موجب مشارکت حداکثری کارکنان و خانواده های کارکنان ( جامعه ۴۱۲۵ نفری ) در امر ورزش گردیده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها