فراخوان چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال خلیج فارس



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال خلیج فارس خبر داد.
 
 
به گزارش صبح ساحل، اسمعیل جهانگیری با اعلام این خبر گفت : انتخاب کتاب سال خلیج فارس از مجموعه برنامه های موضوعی جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس می باشد که با همکاری انجمن نویسندگان و مولفان استان و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.

وی افزود : سه دوره از این برنامه برگزار شد و آثار مکتوب شده در مورد خلیج فارس هر ساله جمع آوری و پس از داوری بهترین اثر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفته شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : در این دوره از انتخاب کتاب سال خلیج فارس در دو بخش آثار منتشر شده در حوزه خلیج فارس و آثار منشر شده درباره هرمزگان می باشد که بخش اول شامل تمامی آثار منتشر شده در کل کشور با موضوع خلیج فارس از سال 1397 تا 1400 را شامل می شود.

جهانگیری بیان کرد : در بخش استانی نیز آثار نویسندگان و مولفان که اثر آنها در مورد هرمزگان یا مقیم استان باشند از سال 1396 تا 1400 را شامل می شود.

گفتنی است : آثاری می توانند در انتخاب کتاب سال خلیج فارس پذیرفته می شود که قبل از در هیچ جشنواره ای شرکت داده نشده باشد.

بر اساس این گزارش علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه واقع در بندرعباس خیابان شهید آیت الله غفاری ، فرهنگسرای طوبی انجمن نویسندگان و مولفان استان هرمزگان کد پستی 7914914568 و شماره تماس 09172822786 و تلفکس 07633354799 ارسال نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها