مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور 

ایرالکو اراک با دست خالی از بندرعباس رفت 



در هفته چهارم از مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشورتیم های هرمزگانی در بندرعباس و تهران به مصاف حریفان خود رفتند. 
 
به گزارش صبح ساحل،  در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس با ایرالکو اراک بازی کرد و تیم فولاد هرمزگان در سالن غدیر تهران به مصاف پاس رفت. 
قرمزپوشان صنایع پشتیبان هرمزگان برای این که جایگاه سومی خودشان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند نیاز به سه امتیاز کامل این دیدار داشتند.
شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع با حمایت هوادران خود بازی را هجومی شروع کردند و هنوز چهار دقیقه از این بازی نگذشته بود که امیر حسین دهقانی با یک شوت زیبا دروازه سفید پوشان ایرالکو را باز کردند. 
بعد از این گل بازیکنان تیم ایرالکو برای جبران گل خورده بازی رو به جلو را انجام دادند اما صنایع عقب نکشید و در دقیقه ۱۷ بازی حسین رحیمی برای دومین بار دروازه ایرالکو را باز کرد. در ثانیه های پایانی بازی روی اشتباه داوران تیم ایرالکو اراک توسط شهرام شریف زاده به گل رسید تا نیمه نخست را قرمزپوشان هرمزگانی دو بر یک به رختکن بروند.
در نیمه دوم بازی جذاب تری از دو تیم شاهد بودیم. تیم صنایع به دنبال گل های بیشتر بود و تیم ایرالکو اراک هم می خواست به گل مساوی برسد.  پس از این که دو تیم چند موقعیت گلزنی را از دست دادند محمد بنی اسدی از روی یک ضربه ایستگاهی صنایع را به گل سوم رساند. 
هنوز شادی گل سوم صنایع روی سکوها ادامه داشت که امیر حسین دهقانی دبل کرد و گل چهارم را هم برای هرمزگان به ثمر رساند. قرمزپوشان صنایع پشتیبان هرمزگان که راه گل زدن به ایرالکو را به خوبی یاد گرفته بودند گل پنجم را هم توسط محمد رضا دهقانی زد.
امیر حسین دهقانی با زدن گل ششم بازی هتریک کرد و نتیجه بازی را شش بر یک کرد. گل های این بازی تمامی نداشت و علیرضا صابری گل هفتم را برای صنایع پشتیبان هرمزگان به ثمر رساند. این بازی در پایان با نتیجه ۷ بر یک به سود صنایع پشتیبان هرمزگان به پایان رسید تا شاگردان هادی بزوال به مکان دوم جدول رده‌بندی برسند.
داوران از استان های اصفهان و فارس این بازی را قضاوت کردند.  برای تیم صنایع پشتیبان هرمزگان که هدایت آن را هادی بزوال بر عهده دارد، محمد بنی اسدی، علیرضا صابری،  حسین رحیمی، امیر حسین دهقانی،  علی جوذری،  محمد حسین بازیار، امین مراد احمدی،  محمد علی میرزایی، مهرداد خانه داری،  محمد امین رنجبر، محمد رضا دهقانی و علی رمضان پور بازی کردند.
در دیگر بازی فولاد هرمزگان مثل هفته سوم  بیرون از خانه به میدان رفت. شاگردان علی امیری در تیم فولاد هرمزگان در سالن غدیر تهران با پاس بازی کردند. 
نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پاس تهران به پایان رسید. در نیمه دوم این بازی هم مشکی پوشان هرمزگانی یک گل دیگر  دریافت کردند تا این دیدار دو بر صفر به سود پاس به پایان برسد. چهار داور قزوینی این بازی را قضاوت کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها