جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان 

ادارات برتر شهرستان ها معرفی شدند 



در نخستین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در سال ۱۴۰۱ از ادارات برتر شهرستان ها تجلیل شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، در نخستین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در سال ۱۴۰۱ از ادارات برتر شهرستان ها تجلیل شد. در ارزیابی عملکرد ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان در  سال ۱۴۰۰ شهرستان های بندرعباس و بستک رتبه های سطح اول و  دوم و شهرستان های  قشم و رودان مشترکا رتبه  سوم سطح استان را از آن خودشان کردند. 
امین رئیسی ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس گفت : این موفقیت زحمات همه همکارانم در شهرستان و هیات های ورزشی بوده و امیدوارم که توانسته باشم دین خود را نسبت به ورزش شهرستان به خصوص ورزش محلات و روستاهای شهرستان ادا کرده باشم. رئیسی از نمایندگان مجلس ، فرماندار شهرستان، بخشداران ، مدیرکل ورزش،  معاونین اداره کل ورزش و جوانان به خاطر حمایت آن ها از ورزش شهرستان بندرعباس تشکر کرد. 
یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک هم گفت: شهرستان بستک بعد از بندرعباس رتبه دوم این ارزیابی را از آن خود کرد و اگر اداره ورزش و جوانان شهرستان به این عنوان رسیده اول لطفا خدا بوده و دوم مرهون تلاش ها و زحمات همکاران خودم در اداره ورزش و جوانان شهرستان ، هیات های ورزشی شهرستان ، مربیان ، ورزشکاران، پیشکسوتان و دلسوزان جامعه ورزش این شهرستان است که در مسیر این موفقیت قرار داشتند و خالصانه و بی منت برای اعتلای ورزش شهرستان بستک تلاش داشتند . 
وی  از همراهی مسئولین استانی و شهرستان به خصوص جباری نماینده پرتلاش غرب استان هرمزگان ،  بستان فرماندار، حاج آقا قائدی امام جمعه ، شهرستان ، حسینی نژاد خطیب  شهر بستک ،  خادمی مدیرکل ورزش و جوانان، معاونین  اداره کل و همکاران ستادی ، بازرسی و حراست اداره کل ، اعضا  شورای تامین شهرستان ، بخشداران  ، روسای  ادارات شهرستان ، خیرین بزرگوار ،  خبرگزاری و اصحاب  رسانه شهرستان و سایر عزیزان تقدیر و تشکر کرد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها