رئیس اداره ورزش و جوانان بندرلنگه خبر داد:

مناقصه کمپ آبی و ساحلی با توجه به تخصیص اعتبار به‌زودی انجام می‌شود 



جعفر متقي رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه گفت: با پیگیری ها به عمل آمده ۱۷ چمن مصنوعی در شهرستان بندرلنگه به بهره برداری خواهد رسید.
 
به گزارش صبح ساحل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه بیان داشت : استخر بندرلنگه تا یک ماه دیگر نواقص آن بر طرف خواهد شد و بعد از تحویل به اداره ورزش مردم می توانند از آن استفاده کنند.
جعفر متقي ريئس اداره ورزش و حوانان شهرستان بندرلنگه گفت:  با پیگیری های به عمل آمده ۱۲چمن مصنوعی با توجه به انجام فرایند مناقصه  و پنج زمین چمن  مصنوعی محله ایی  اوایل تیرماه بعد از انجام فرایند قانونی مناقصه در شهرستان بندرلنگه به بهره برداری و روستاهای که زیر سازی آن انجام شده چمن های آن ها به زودی نصب خواهد شد. 
همچنین سیستم روشنایی استادیوم دژگان و زمین ورزشی گنایی و سکوی تماشگران لمزان پیمانکار مشخص و به زودی انجام می گیرد. وی افزود : این چمن ها سه چمن محلات در بندرلنگه دو چمن در بندرکنگ لمزان، پدل ، حرا ، گرزه، نخل جمال، طاحونه، مراغ، دهنو مراغ، گلشن، برکه سفلین، چمپه، نخل میر ، نخل خلفان، می باشد.
جعفر متقی گفت: چمن بزرگ شهر بندرچارک بعد از انجام زیر سازی توسط شهرداری چارک نصب خواهد شد و چمن بزرگ روستای گزیر برا دومین بار به مناقصه رفت که بعد از انجام مناقصه پیمانکار آن مشخص و نصب خواهد شد. ریئس اداره ورزش و جوانان افزود: هفته گذشته در جلسه که در اداره کل شهر سازی استان صورت گرفت مقرر شده بعد از یک ماه نواقص استخر بندرلنگه بر طرف و تحویل اداره ورزش داده شود و بعد از راه اندازی مردم بتونند استفاده کنند.
وی همچنین گفت: مناقصه کمپ آبی و ساحلی بندرلنگه با توجه به تخصیص اعتبار سه ملیاردی و جانمایی مکان آن به زودی انجام می گیرد. 
جعفر متقی در پایان از  خادمی مدیر کل ورزش و جوانان،  اسماعیلی نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه، احمد جباری نماینده غرب استان ، مراد زاده فرماندار شهرستان و شهرداران و دهیاران که در پروژه های مشارکتی همکاری داشتند تقدیر و تشکر کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها