برگزاری همایش آموزشی رانندگی تدافعی در بندرشهید رجایی



همایش آموزشی "رانندگی تدافعی" به میزبانی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء در بندرشهید رجایی برگزار شد.

   


به گزارش صبح ساحل، نخستین همایش آموزش "رانندگی تدافعی" در سطح بنادر کشور با مشارکت اداره HSE بندر شهید رجایی و میزبانی شرکت‌ توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با تدریس سرهنگ عباس‌زاده، فرمانده سابق پلیس راه هرمزگان در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی برگزار شد.

در این همایش مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: با افزایش تردد کامیون‌ها برای بارگیری و جابه‌جایی کالاها در پایانه ها، حوادث رانندگی بیشتر می‌شود براین اساس تکرار دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان یک نیاز ضروری است.
علی رضا محمدی کرجی ران ضمن تقدیر از شرکت بتاء بعنوان میزبان این همایش آموزشی افزود: برگزاری دوره ها و همایش های آموزشی تخصصی مرتبط با عملیات جاری در بندر به همت و زحمات بخش خصوصی و کارفرما می تواند به ایمنی بیشتر بندر کمک کند.
در این همایش از رانندگان برتر شاغل در بندر شهید رجایی با اهدا لوح تقدیر قدردانی و ضمن برگزاری مسابقه طرح سوال، از برندگان این مسابقه نیز با اهدا کارت هدیه از طرف شرکت بتاء تجلیل شد.


 همچنین این همایش آموزشی با همراهی و حمایت مدیرعامل محترم جناب آقای مهندس ''فواد جلیلیان'' و همت و تلاش همکاران واحد آموزش و HSE شرکت بتاء برگزار شد.
خاطرنشان می کند، شرکت بتاء طی سال 1400 بعنوان واحد برتر ایمنی استان از سوی اداره کل کار و تعاون و رفاه اجتماعی برگزیده شد.

 

برگزاری همایش آموزشی

برگزاری همایش آموزشی

برگزاری همایش آموزشی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها