هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور 

فولاد برای فرار از قعرنشینی و صنایع برای حفظ جایگاه دومی بازی خواهند کرد 



هفته پایانی دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور فردا جمعه ششم خرداد ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، دو نماینده هرمزگان در رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در آخرین بازی دور رفت  فردا جمعه ششم خرداد ماه در بندرعباس و ساوه به دیدار حریفان خود خواهند رفت. 
در هفته چهارم این رقابت ها صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس،  ایرالکو اراک را با ۷ گل شکست داد و فولاد هرمزگان در تهران دو بر صفر مغلوب پاس تهران شد.
در هفته پنجم و پایانی دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم صدرنشین گهر زمین سیرجان است. فولاد از چهار بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته است و در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفته است. شاگردان علی امیری در تیم فولاد هرمزگان برای این که خودشان را از قعر جدول رده بندی جدا کنند چاره ای ندارند که تیم صدرنشین گهر زمین را شکست دهد. گهر زمین در چهار بازی قبلی خودشان چهار پیروزی کسب کرده اند و حتی در بندرعباس تیم صنایع هرمزگان را از پیش رو برداشته اند.
 
  
  فولاد برای فرار از قعرنشینی و صنایع برای حفظ جایگاه دومی بازی خواهند کرد 
تیم صنایع هرمزگان که با پیروزی مقابل ایرالکو اراک دوباره امیدوار به صعود به لیگ برتر شده است در هفته پنجم و پایانی دور رفت در ساوه مقابل شهرداری ساوه کار سختی دارد. صنایع پشتیبان هرمزگان و شهرداری ساوه با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل مکان های دوم و سوم جدول رده بندی را از آن خود کرده اند و این هم امتیازی بازی دو تیم را جذاب تر می کند. در دیگر بازی هفته پنجم تیم ایرالکو اراک در خانه میزبان تیم پاس تهران است. 
تا پایان هفته چهارم  مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم گهر زمین سیرجان با ۱۲ امتیاز صدرنشین است.صنایع پشتیبان هرمزگان با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر در جای دوم  قرار گرفته است. تیم شهرداری ساوه با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم ایستاده است. پاس تهران با چهار امتیاز چهارم  است. ایرالکو اراک با ۳ امتیاز پنجم و فولاد هرمزگان با یک امتیاز در مکان ششم قرار گرفته است. 
هفته اول دور برگشت این مسابقات هم پنج شنبه دوازدهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها